یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

اولین نشست هم اندیشی روابط عمومی و مشاورین جوان ادارات و نهاد های شهرستان انار در سالن فرمانداری انار در معیت خادمی فرماندار ، بهنویی معاون سیاسی و فاطمه خادمی مشاور امور بانوان فرمانداری انار برگزار شد…

IMG_9851

به گزارش انارما ، اولین نشست هم اندیشی روابط عمومی و مشاورین جوان ادارات و نهاد های شهرستان انار در سالن فرمانداری انار در معیت خادمی فرماندار ، بهنویی معاون سیاسی و فاطمه خادمی مشاور امور بانوان فرمانداری انار برگزار شد.

در این نشست محمد خادمی فرماندار انار با اشاره به گسترش فضای مجازی و به دنبال آن افزایش شایعات خبری به نقش مهم روابط عمومی ادارات اشاره کرد و گفت: روابط عمومی ادارت انار اگر فعال باشند مردم هم در نتیجه مطالبه گر خواهند بود و می طلبد که مسئولین این نهاد در سطح ادارات شهرستان انار بیشتر به انعکاس اخبار ادارات مربوطه بپردازند.

وی در ادامه به معرفی ظرفیت های شهرستان انار در سطح استان و کشور در آستانه سال جدید اشاره کرد و گفت:در همین راستا دومین قسمت سفرنامه “انار” کاری از گروه صدا و سیمای استان کرمان در سطح شهرستان انار در حال فیلمبرداری است و تا ۲۰روز آینده بر روی آنتن شبکه ۵کرمان خواهد رفت.

خادمی در پایان بار دیگر  با یادآوری وظایف روابط عمومی ادارات انار تاکید کرد :وقتی روابط عمومی ها فعال نباشند و واقعیات را گزارش ندهند نتیجه این میشود که عده ای از روی بغض شخصی در پوشش انتقاد در راستای انتقام گیری برمی آیند که البته موضع ما در قبال این قشر نیز همیشه پیشه کردن سعه صدر بوده است.

در ادامه این جلسه روابط عمومی ادارات و مشاورین جوان هرکدام ایده و نظرات خود را در راستای استمرار این جلسات و اطلاع رسانی بهتر بیان کردند.

مهرعلیزاده یکی از مشاورین و مربی های ورزشی که در سطح انار فعالیت میکند با انتقاد از اوضاع ورزش انار و کمبود هایی که برای جوانان در این حوزه وجود دارد گفت : تربیت بدنی انار یا در شکل جدید اداره ورزش و جوانان در سال های گذشته بدست آقای ابراهیمی و همسرشان بود که متاسفانه ایشان علیرغم تلاش هایی که برای بهبود وضعیت ورزش انار کرد کارنامه قابل قبولی از دیدگاه ورزشکاران اناری نداشت.

مهرعلیزاده افزود: تصدی ریاست اداره ورزش و جوانان انار به آقای خواجه پور با امید بر اینکه ایشان وضعیت را بهبود دهند واگذار شد اما با حضور ایشان نه تنها وضعیت بهتر نشد بلکه روز به روز اعتراض ورزشکاران رشته های مختلف به نحوه مدیریت و کارآیی وی بیشتر میشود.

این مربی ورزشی در پایان با اشاره به کمبود نیرو در ادامه ورزش و جوانان انار و خلاء یک نیروی بومی و دلسوز در این اداره گفت: براستی چگونه میتوان مشکلات ورزشی ۳هزار نفر بیمه شده ورزشی را در انار با ۲نیرو که آن هم هفته ای یکبار میتوان آنها را دید حل کرد؟

در ادامه این جلسه فرماندار برای رسیدگی به این موضوع و برگزاری جلسه با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان قول مساعد داد.

IMG_9848

IMG_9856

IMG_9867

IMG_9866

IMG_9860

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

M.s جمعه 15 ژانویه 2016 - 9:48 ب.ظ

دقیقا دمت گرم اقای مهر علیزاده گل گفتی اینهمه نیروی بومی اقای رفسنجونی اومده با کلی ادعا. یک نیرو بومی هم که رشته ی تحصیلیشون مرتبط با تربیت بدنی بود حقشو خوردن که طرف مجبور شد بزاره بره.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی