یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

رئیس علوم پزشکی رفسنجان گفت:مجوز استخدام نیرو در شبکه بهداشت و درمان انار به میزان ۷۳ نفر میسر شده ‌و سال گذشته ۷۳ پرستار و ۳۴ نیروی خدماتی به کادر این دانشگاه پیوستند…

رئیس علوم پزشکی رفسنجان

به گزارش انارما ، علی اسماعیلی ندیمی  در نشست خبری با اشاره به طرح تحول نظام سلامت در کشور اظهار داشت:شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار وضعیت بدی داشت و دو پروژه در این شهرستان متوقف شده بود که در دهه‌فجر امسال مرکز بهداشتی و مرکز آموزش سلامت این شهر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از روند احداث مرکز بستری شهرستان انار یاد کرد و گفت: این بیمارستان ۳۲ تختخوابی که قرار است به ۶۰ تخت ارتقا یابد در حال ساخت است و تا پایان سال ۹۵ باید تحویل داده شود.

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان از فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان یاد کرد و بیان داشت: افتتاح مرکز کهورت که کار مطالعه ۱۰ هزار نفر از جمعیت شهرستان را دارد و تاکنون بیش از ۲ هزار نفر تحت این مطالعه قرار گرفتند.

وی افزود: تا پایان سال ۹۵ تعداد ۱۰ هزار نفر از نقاط مختلف شهرستان رفسنجان مورد انجام این آزمایشات و مطالعات قرار می‌گیرند.

وی از ایجاد رشته‌های جدید اعم از طب داخلی، بیهوشی، دستیاری، کاردانی سلامت دهان و دندان، طب سالمندی و … در این دانشگاه یاد کرد و ادامه داد: مجوز ایجاد دانشکده بهداشت را نیز دریافت کردیم و امیدواریم رشته‌های مورد نیاز کشور را آموزش دهیم.

اسماعیلی ندیمی گفت: مجوز استخدام نیرو در شبکه بهداشت و درمان انار به میزان ۷۳ نفر میسر شده ‌و سال گذشته ۷۳ پرستار و ۳۴ نیروی خدماتی به کادر این دانشگاه پیوستند.

*روراستی

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

ارش67 یکشنبه 24 ژانویه 2016 - 6:32 ب.ظ

برسید به این بیمارستان انار……راه نمیخوایم مسجد نمیخوایم ..مدرسه نمیخوایم…….بیمارستان رو بسازید …….

نسیم جنوب دوشنبه 25 ژانویه 2016 - 1:38 ب.ظ

باسلام وبا درود خدمت خدمتگذار بر عمر شیرینش فزود
بامحبت .با صداقت .باشهامت . کاری اندازه کند از بهر سود
بار دیگر ده نویدی تا شوم درجا مرید
صبح صادق که دمد مائیم به دنبال امید
باتشکر امیدوارم که تراوش مغز خاکستری من باعث ازار شما کابر عزیز وسایت محترم نشده باشید به امید خدا وکمک و راهنمائی برای فردائی بهتر از امروز انشالله .والسلام

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی