یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

امام جمعه انار گفت:در بین افرادی که هیئت های اجرایی صلاحیت آنها را تایید کردند نام کسانی به چشم میخورد که در پرونده بعضی از آنها سابقه قتل ،سرقت ، زنا و جاسوسی وجود دارد …

IMG_2163

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته با گرامیداشت سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت:انقلاب اسلامی با رهبری های پیامبرگونه ی امام خمینی(ره) و با قیام ملت بزرگ ایران به پیروزی رسید  و چهره ی اسلام واقعی را به دنیا نشان داد.

وی با اشاره به کینه و عداوت دشمنان نسبت به انقلاب اسلامی افزود:  در سال های بعد از پیروزی انقلاب ، دشمن با انواع و اقسام نقشه ها اعم از راه اندازی اختلافات قومیتی ، ترور اشخاص انقلابی توسط منافقین و در ادامه تحمیل جنگ هشت ساله بر ملت ایران در پی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی برآمده بودند اما بصیرت ملت ایران در سایه ولایتمداری این اجازه را به آنها نداد.

خطیب جمعه انار در ادامه تصریح کرد: این انقلاب فتنه های بزرگی که هریک از آنها میتوانست چارچوب مستحکم هر نظامی را متزلزل کند پشت سرگذاشته است .

وی افزود: فتنه ۷۸ و حادثه ی کوی دانشگاه که با طراحی دشمنان و خیانت یک عده در داخل بنیان نظام را نشانه گرفته بود با بصیرت ملت ایران خاموش شد . در فتنه سال۸۸نیز یک عده نابخرد در همراهی با یک عده مزدور دشمن درپی این بودند که تمام کشور را به آتش بکشند اما بازهم ایستادگی ملت و اطاعت و ولایت پذیری از رهبر معغظم انقلاب چراغ فتنه را کور و خاموش کرد.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به انتخابات خبرگان و مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن از ماه ها قبل برنامه ریزی کرده و یکی از برنامه های دشمن برای این انتخابات ترغیب و تشویق نام نویسی و تعدد و کثرت ثبت نام کنندگان در صحنه انتخابات بود.

وی افزود: کسانیکه اکثریت آنها لیاقت جایگاه خبرگان و کرسی مجلس شورای اسلامی را نداشتند  با تبلیغ دشمن ندانسته و یا دانسته ثبت نام کردند و در ادامه انتظار میرفت هیئت های اجرایی صلاحیت عده ای از آنها رد کنند که این اتفاق رخ نداد.

امام جمعه انار تصریح کرد: در بین افرادی که هیئت های اجرایی صلاحیت آنها را تایید کردند نام کسانی  به چشم میخورد که در پرونده بعضی از آنها سابقه قتل ،سرقت ، زنا و جاسوسی وجود دارد و خواسته یا نخواسته هیئت های اجرایی با تایید این افراد در مسیری حرکت کردند که آن طرح دشمن بود.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به جو رسانه ای که پس از ردصلاحیت های شورای نگهبان از سوی جریانی خاص به راه افتاد گفت: رسانه هایی که با پول بیت المال فعالیت می کنند اساسی ترین نهاد های این انقلاب همچون نهاد شورای نگهبان را مورد هجمه قرار دادند چرا که عده ای از هم طیفشان رد صلاحیت شده بودند.

وی افزود: بنده نمیگویم اشتباه نشده چرا که احتمال اشتباه وجود دارد و اگر اینگونه باشد برخی از کاندیدها که به اشتباه ردصلاحیت شده اند بااعتراض مجددا صلاحیتشان تایید میشود اما این تفکر که شورای نگهبان سلیقه ای عمل می کند بسیار تفکر خطرناکی است و امام راحل (ره) نیز بسیار بر رد این تفکر هشدار داده اند.

خطیب جمعه انار خاطر نشان کرد: مردم ما بیدار و هشیارند و بین خادم و خائن به خود تفاوت قائلند چرا که اگر قرار بود مردم ما به این تبلیغات دشمن گوش بسپارند ما تا به امروز دوام نیاورده بودیم و اشاالله حضوری پرشور را در انتخابات اسفند ماه رقم خواهیم زد.

حجت الاسلام ابراهیمی در ادامه به سفر اخیر رئیس جمهور به ایتالیا و فرانسه اشاره کرد و گفت: ایتالیا و فرانسه با توجه به ظرفیتی که دارند میتوانند دروازه ورود ایران به بازار جهانی باشند و مضاف بر اینکه  در دوران تحریم که بسیاری از کشور های  اروپایی درهای خود را به روی ما بسته بودند فرانسه و ایتالیا تعاملات خود را با ما نگه داشته بودند .

وی با بیان اینکه ما در دوران تحریم به بازسازی صنعت هواپیمایی کشور نیاز داریم گفت: البته مسئولین کشور به این نکته توجه داشته باشند که پول های بلوکه شده و امکانات مادی که به واسطه تحریم ها آزاد شده صرف صنایع مادی و مصرفی خارجی نشود و مسئولین حواسشان باشد در جریان تعاملات با کشور های خارجی سیاست اصلی ما یعنی اقتصاد مقاومتی آسیب نبیند.

امام جمعه انار در پایان نیز درگذشت حاج محمدجدیدی یکی از خیرین شهرستان انار را تسلیت گفت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی