یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

شورای ترافیک شهرستان انار باحضور اعضای این کارگروه پیرامون اتخاذ تصمیم در خصوص چگونگی مسدود کردن محورهای عبوری از تقاطع غیر همسطح کمربندی انار تشکیل جلسه داد. ..

شورای ترافیک

به گزارش انارما ، شورای ترافیک شهرستان انار  باحضور اعضای این کارگروه پیرامون اتخاذ تصمیم در خصوص چگونگی مسدود کردن محورهای عبوری از تقاطع غیر همسطح کمربندی انار تشکیل جلسه داد.

در این جلسه فرماندار انار ضمن تشکر از پیشرفت خوب پروژه تقاطع غیر همسطح گفت: پیرو مذاکراتی که هفته قبل با آقای نظریان داشته ام باتوجه به اینکه باید جهت احداث زیرگذر و روگذرها جاده یزد بندرعباس،یزد کرمان،کرمان یزد،و بندرعباس بطرف کرمان و یزد مسدود گردد مقرر شد باتوجه به بارترافیکی عید نوروز این مسیرها از ۱۵ فروردین مسدود و بار ترافیکی به مسیرهای جایگزین و موقت تغییر مسیر یابد.

خادمی  افزود :در این خصوص مصوبات شورای ترافیک را جهت جمع بندی نهایی به شورای ترافیک استان ارسال می کنیم تا هماهنگیهای لازم بعمل آید.

وی در ادامه به افتتاح چندین پروژه در نیمه اول سال ۹۵ اشاره کرد و گفت با توجه به قولهایی که به مردم عزیز داده شده است انشاء الله در تلاشیم تا چندین پروژه از جمله فاز اول تقاطع کمربندی شامل پل روگذر بندرعباس یزد، پروژه تعریض و روشنایی جاده انار به امین شهر،چند کارخانه در شهرک صنعتی ،زیباسازی ورودی انار و سالن ورزشی محمد آباد ساقی را در نیمه اول سال ۹۵ به بهره برداری برسانیم.

فرماندار در پایان به اعتبارات سال جاری اشاره کرد و گفت: باتوجه به اینکه در سال جاری تخصیص اعتباراتی که از محل ماده ۱۸۰ برای بعضی پروژه ها در نظر گرفته بودیم تخصیص پیدا نکرد امیدواریم در سال ۹۵ جبران گردد و بتوانیم به حول و قوه الهی این پروژه ها را جهت رفاه مردم با سرعت بیشتری به نتیجه برسانیم.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

قطره دوشنبه 7 مارس 2016 - 12:51 ب.ظ

باسلام وبادرود خدمت خدمتگذار ارامش است و گپ وگفتار وسرود
دانش وتجربه را اندوخته واندازه دارد به امید حق گوارای وجود
شکر خداوند که خدکتگذاران ما همه با یاد خدا ولایت مدار بوده ودر تصمیمات جمعی به خرد جمعی احترام می گذارند وهمیشه منافع جمع را در نظر گرفته ومخصوصا بندگان راستین خداوند که از نظر بنده حقیر ضعیف جامعه است ولی از نظر خدا بزرگ میباشدوخدمتگذاران ما درکمک رسانی بدون توقع وانتظار وبدون دیده شدن انچه را که در توان دارنند با توجه وبه امید اینده انجام وظیفه میکنند الحمد والله که در این مملکت ودر بین این گونه خدمت گذاران زندگی میکنم تا شاید اگر خدا خواست من هم فردای بهتری داشته باشم
الله واعلم بالصواب …….نترس عزیم از عذاب …بگذر وبگذار در جواب ……
بیداری خوبست پشت خواب ……بسوز کمی مشو کباب ….اب را ببین پشت سراب باتشکر ..والسلم

ح-ا-ا دوشنبه 7 مارس 2016 - 1:17 ب.ظ

خداکندآن چیزی که مدنظر،وبدردبخورشهرومردمان این مناطق هست صورت پذیرد

میرزایی دوشنبه 7 مارس 2016 - 4:26 ب.ظ

ای خدا دارن سر ما اناری ها شیره میمالن .مگه میشه یک فاز راه بیندازن .آخه بدش چطور میخواهن راه را دوباره ببندن و ستون بزنن .چرا باید فرماندار ما اینقدر بی خیال باشد

عباس دوشنبه 7 مارس 2016 - 5:52 ب.ظ

ان شالله درست بشه,
این طرح تقاطع در هیچ شهر ایران نیست
که به این شکل باشه قبلا باید پاسخگو باشند هفتسال قبل که کمربندی میزدند

همه مردم گفتند چرا روگذر زیر گذر نیست نرسیده ب دانشگاه ازاد ؟!

حالا میخواهند ادامه بدن

جناب فرماندارمان هم عجب طرح هایی فرمودند میخواهند اجرا کنند در اینده ؟!!!

ای خدا لطفی فرما چقدر این شهر مظلومه

کاش فضای مجازی زودتر اختراع شده بود حرفمان را بزنیم حداقل

اگه فرماندار عزیز حواب عنایت فرمایند البته

مبلمان مهدی سه‌شنبه 8 مارس 2016 - 7:21 ق.ظ

خدا قوت.

قطره سه‌شنبه 8 مارس 2016 - 9:41 ق.ظ

باسلام وبا درود خدمت خدمت گذار اسایش آرد وسرود
جامعه بیدار گشته به گذشت صبر تدبیر وکمال وفضل و جود
الحمد الله در مملکتی زندگی میکنم که خدمت گذار با یاد خدا ومطیع رسول وولایت ورهبری هرروزدر انجام وظیفه خود جدی بوده وبدون انتظار وتوقع انچه را که دیروز از این جامعه وام گرفته با یاد خدا بدون دیده شدن برای رسیدن خودش به اسایش وارامش با حرکت راست ودرست برسد بهشت بامحبت درکلام واحترام چون عطر وعود در فضا رها میکند تا جامعه در رفاه وارامش ووحدت زندگی کند ودرضمن فرهنگ گذشت وگذر را نیز به یاد من حقیر می اندازد تا اگر خدا خواست منهم عادت کنم به خدمت بدون دیده شدن ودراخر شاید فردائی بهتر داشته باشم انشاا الله
الله والعلم بالصواب …..بی خدمت جانم شد کباب ….اجبار دنیا شد عذاب
کشید مرا سوی سراب ….خدا دارد برام جواب …….خشک مانده خاک من ز اب وباتشکر والسلام

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی