یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

بر اساس رای هیئت داوران دومین جشنواره فیلم و عکس مستند بشردوستی ،اثر ارسالی مجید میرکی امدادگر جمعیت هلال احمر انار در بخش عکاسی بعنوان اثر برگزیده انتخاب شد…

میرکی۳

به گزارش انارما به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر شهرستان انار ،بر اساس رای هیئت داوران دومین جشنواره فیلم و عکس مستند بشردوستی ،اثر ارسالی مجید میرکی امدادگر جمعیت هلال احمر انار در بخش عکاسی بعنوان اثر برگزیده انتخاب شد.

فاتحی مسئول امور جوانان این جمعیت از برگزاری کمپین نه به تصادفات  جاده ای در تهران خبر داد .

وی افزود : شانزدهیم طرح ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در اسفند ماه سال جاری در محل سالن اجلاس سران تهران با حضور روسای جمعیت ، اعضاء ، چهره های هنری و اجتماعی کشور برگزار شد.

فاتحی گفت :در این مراسم از منتخب دومین جشنواره عکس و فیلم بشر دوستانه تقدیر بعمل آمد که در این میان آقای مجید میرکی از اعضاء این جمعیت بعنوان نفرات برتر این جشنواره انتخاب شد و این جمعیت نیز به نوبه خود کسب این افتخار را به وی  تبریک عرض می نماید.   

در مراسم تجلیل از برترین های این جشنواره که شخصیت های برجسته کشوری همچون حجت الاسلام ابوترابی(نماینده مجلس) و فرهاد قائمیان از بازیگران سینما و تلوزیون حضور داشتند مجید میرکی هدیه ی خود را به همراه لوح یادبود دریافت کرد.

میرکی۳

میرکی۲

میرکی ۱

مجید میرکی۴

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی سه‌شنبه 15 مارس 2016 - 5:46 ق.ظ

ضمن تبریک به اقای میرکی لطفا عکس برگزیده شده رامنتشرکنیدتشکر

ایول سه‌شنبه 15 مارس 2016 - 9:24 ق.ظ

اثر جناب میرکی چی بوده؟هرچی هست لیاقتشو داشته

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی