شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان گفت: شهرستان انار از لحاظ پرداخت زکات مستحبی در استان کرمان رتبه اول را داراست…

میرزایی

به گزارش انارما ، وحید میرزایی در مراسم افتتاح سالن نمازخانه مدرسه شهید قربانی لطف‌آباد انار اظهار داشت: شهرستان انار از لحاظ پرداخت زکات مستحبی در بین شهرستان‌های استان کرمان رتبه اول را داراست.

وی افزود: شهرستان انار به واسطه حضور و نقش تاثیرگذار مردم و مسئولان پیشرو است، پرداخت زکات مستحبی می‌تواند در محرومیت‌زدایی و توانمند کردن خانواده‌های نیازمند بسیار اثرگذار باشد.

میرزایی تصریح کرد: بخشی از پروژه‌های عمرانی می‌تواند از طریق پرداخت زکات اجرایی و عملیاتی شود.

وی به تبیین اهداف و سیاستگذاری مراکز نیکوکاری و واگذاری کار کمیته امداد به مردم پرداخت و گفت: مردمی کردن امور در فقرزدایی تاثیرگذار است.

لازم بذکر است سالن نماز خانه و همچنین یک کلاس درس مدرسه شهید قربانی روستای لطف‌آباد انار با زیربنای ۱۲۰ مترمربع و هزینه‌ای بالغ بر یک میلیارد ریال از سوی خانواده خیر مرحوم علی حسنی از محل پرداخت زکات مستحبی احداث و مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار گرفت.

*فارس

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی