یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

دو نوع میوه ی سیب و پرتقال در این طرح عرضه میشود که سیب هرکیلو ۲۱۰۰تومن و پرتقال در انواع تامسون و پرتقال جنوب هر کدام به ترتیب هرکیلو ۲۱۰۰تومان و ۲۵۰۰تومان عرضه میشود…

میوه تمظیم بازار

مجید محی الدینی رئیس اتاق اصناف شهرستان انار در گفت و گو با انارما با اشاره به توزیع میوه ویژه  عید در سطح شهرستان انار گفت:دو نوع میوه ی سیب و پرتقال در این طرح عرضه میشود که سیب هرکیلو ۲۱۰۰تومن و پرتقال در انواع تامسون و پرتقال جنوب هر کدام به ترتیب هرکیلو ۲۱۰۰تومان و ۲۵۰۰تومان عرضه میشود.

وی با اشاره به خریداری ۴۰تن پرتقال و ۲۰تن سیب افزود: برای امسال خوشبختانه به میزان انبوه میوه تنظیم بازار در شهرستان انار وجود دارد و هیچ نگرانی در خصوص تامین نیاز مردم نیست و اگر مازاد به مقدار خریداری شده درخواست میوه داشته باشیم استان نیاز ما را تامین خواهد کرد.

محی الدینی در خصوص مراکز توزیع میوه در سطح شهرستان گفت: امسال ۹نقطه در سطح شهر انار جهت عرضه میوه انتخاب شده اند که سه نقطه در خیابان امام(ره) ،بلوار مطهری ،بلوار شهیدبهشتی ،خیابان شریعتی ،خیابان امامزاده از جمله نقاط عرضه میوه هستتد.

وی در خصوص مراکز پخش در امینشهر و روستاها گفت: برای امینشهر یک مرکز در نظر گرفته شده و در روستاها در همه شرکت تعاونی ها میوه عرضه خواهد شد.

رئیس اطاق اصناف در پایان در خصوص عرضه مرغ و گوشت تنظیم بازار گفت: در حال رایزنی در این خصوص با کرمان هستیبم و در صورت عرضه این کالای غذایی در روز های آینده اطاع رسانی خواهیم کرد.

*عکس اسلاید تزئینی است

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگی پنج‌شنبه 17 مارس 2016 - 11:02 ق.ظ

باتقدیروتشکرازاینکه به فکر میوه شب عیدبودیدمخصوصاپرتغال

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی