یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

نماینده منتخب مردم انار و رفسنجان در مجلس گفت: وقت ،وقت عمل است و فصل شعار به پایان رسیده و باید تئوری اقتصاد مقاومتی را در عمل پیاده کنیم…

انارما-انارکی-محمدی

احمد انارکی محمدی نماینده منتخب مردم انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی  در گفت و گو با انارما ضمن تبریک سال جدید از حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای نیز تشکر کرد و گفت:انتخابات اسفند سال ۹۴ نشان از همدلی و همبستگی مردمی بود که با حضور پرشور خود در پای صندوق های رای به ندای رهبرشان لییک گفتند.

وی ابراز امیدواری کرد مجلس آینده با حضور نمایندگان منتخب مردم مصوبات قوی و موثری را تصویب کنند و دولت و سایر دستگاه های اجرایی مجری خوبی برای مصوبات مجلس باشد.

انارکی محمدی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۹۵ از سوی مقام معظم رهبری به سال (اقتصاد مقاومتی ،اقدام و عمل) گفت:به هرحال در سال های اخیر در بحث اقتصاد مقاومتی کار چشمگیری صورت نگرفته و در حد شعار بوده است .

وی افزود: قطعا در سال جاری یکی از خواسته های اصلی مجلس دهم از دولت عملی شدن مصوبات اقتصاد مقاومتی است چرا که تنها راه برون رفت کشور از مشکلات اقتصادی عملی شدن اقتصاد مقاومتی است و اجرایی شدن هرچه زودتر این مهم موفقیت اقتصادی کشور را در پی خواهد داشت.

نماینده منتخب مردم انار و رفسنجان  تصریح کرد: وقت ،وقت عمل است و فصل شعار به پایان رسیده و باید تئوری اقتصاد مقاومتی را در عمل پیاده کنیم.

احمد انارکی محمدی در خصوص راهکاری های تحقق اقتصاد مقاومتی در حوزه انار و رفسنجان گفت: با توجه به محدودیت های منابع آبی که در منطقه وجود دارد حفظ منابع آب موجود با مصرف بهینه و استفاده از کشت های با مصرف آب کم  مانند کشت های گلخانه ای و همچنین استفاده از روش های نوین آبیاری از جمله برنامه های تحقق اقتصاد مقاومتی در منطقه است.

وی با تاکید بر اتکا به تولید داخل خاطر نشان کرد: در بخش های مختلف اعم از پوشاک و خودرو سازی باید از تولیدات داخلی استفاده کنیم که حمایت اینگونه از تولید داخل بسته شدن کامل واردات را به کشور به همراه خواهد داشت.

نماینده منتخب مردم انار و رفسنجان در خصوص حمایت از طرح های اقتصاد مقاومتی اظهار داشت:استاندار کرمان نیز محور کارشان توسعه اقتصادی است و در این راستا مثلت توسعه تشکیل شده و سرمایه گذاری هایی با جذب سرمایه گذار صورت گرفته که تسهیلاتی از محل صندوق توسعه و تسهیلات بانکی به این بخش اختصاص داده شده که نشان از حمایت دولت از طرح های اقتصاد مقاومتی دارد.

وی افزود: متناسب با ظرفیت ها و ویژگی های هر منطقه طرح های اقتصادی مختلفی پیش بینی و برنامه ریزی کرده ایم که با حمایت دولت و ارائه تسهیلات  اجرا خواهیم کرد.

احمد انارکی محمدی در پایان با تبریک مجدد سال جدید از تمامی اقشار شهرستان های انار و رفسنجان برای همفکری و ارائه برنامه و راهکار در مسیر پیشرفت و توسعه شهرستان های انار ، رفسنجان و حومه دعوت کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ح-ا-ا سه‌شنبه 22 مارس 2016 - 1:40 ق.ظ

لطفاایشان دفتری درانارورفسنجان داشته باشندوبااطلاع قبلی دردفترشان حاضروگزارش عملکردخودرااعلام وهمچنین خواسته های مردم راشنیده ودرصورت منطقی بودن آنهااقدام لازم رابعمل آورند

ح-ا-ا سه‌شنبه 22 مارس 2016 - 7:42 ب.ظ

باسلام
مدیریت محترم سایت انارما.آیادلیلی وجودداردکه کامنتهاثبت نمی شود.منبعدکامنتی بگذاریم یانه.تشکر

مبلمان مهدی سه‌شنبه 22 مارس 2016 - 11:09 ب.ظ

حمایت از تولید داخل بهترین کار است

نام و نام خانوادگی چهارشنبه 23 مارس 2016 - 12:35 ق.ظ

باسلام
مدیریت محترم انارما.دیدگاهاقابل رویت نیستندلطفاراهنمایی کنید.تشکر

ناشناس چهارشنبه 23 مارس 2016 - 9:58 ق.ظ

سلام خدمت نماینده محترم شهرستان انار و رفسنجان
سال نو شماه مبارک
بنده و دوستانم احساس میکنم که می‌توانیم در زمینه هم فکری و کارای اقتصادی به کمک کنیم اما پل ارتباطی با شما را نمی‌دانیم. اگر امکانش وجود داره یک پل ارتباط را برایمان معرفی نمایید
تشکر یا علی

سردبیر چهارشنبه 23 مارس 2016 - 9:23 ب.ظ

با عرض سلام خدمت مخاطبین بدلیل مشکل فنی که بوجود آمده متاسفانه نظرات مخاطبین سایت با وجود انتشار قابل رویت نیستند در تلاشیم هرچه زودتر این مشکل رفع شود

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی