یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

علیزاده مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و انارکی محمدی نماینده منتخب مردم شهرستان انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی از نمایشگاه عکس چیدمان سنگ ها بازدید کردند…

انارما۵

به گزارش انارما ، علیزاده مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و انارکی محمدی نماینده منتخب مردم شهرستان انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی  به همراه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار انار از نمایشگاه عکس چیدمان سنگ ها بازدید کردند.
در این بازدید علیزاده ضمن ابراز خرسندی از حمایت شهرداری و شورای اسلامی شهر در پرپایی این نمایشگاه افزود : نمایشگاه عکس چیدمان سنگ ها برای اولین بار در استان کرمان برگذار می شود و انتظار میرود هنرمندان عزیز با هنر خود تاثیری شگرفی به جا بگذارند.

وی همچنین از آقای حسین زاده هنرمند اناری که آثار خود را به نمایش گذاشته تشکر نمود و آمادگی خود را جهت برپایی این نمایشگاه در مرکز استان اعلام کرد.


محمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از حمایت های شهرداری و شورای اسلامی شهر از هنرمندان افزود: فرصت ها و استعدادهای شهرستان انار باید شناسایی و جهت جذب توریست  به همه معرفی گردد که یکی از روش های این امر برگزاری اینچنین نمایشگاه هایی در مسیر مسافرین نوروزی است.


وی در ادامه افزود : یکی از اهداف ما توسعه بحث گردشگری و شناسایی شهرستان انار به دیگر هم وطنان می باشد که امیدواریم این امر محقق گردد.


در پایان مدیر کل ارشاد و نماینده مردم به همراه اعضای شورای شهر از کمپ راهنمای مسافرین نوروزی شهرداری بازدید کردند.

لازم به ذکر است این نمایشگاه عکس با همت شهرداری انار و آقای حسین زاده هنرمند اناری، در ایام نوروز در محل سالن تالار شهر برگزار شده است.


این نمایشگاه تا پانزدهم فروردین ماه، همه روزه از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۶ تا ۲۰ آماده‌ بازدید علاقمندان است.

انارما۵

انارما۱

انارما۲

انارما۳

انارما۴

انارما۶

انارما۸

انامرا۷

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی