یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

عصر روز نهم اردیبهشت مراسم گرامیداشت زادروز زنده یاد علی اکبر امین در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار برگزار شد…

به گزارش انارما ، عصر روز نهم اردیبهشت مراسم گرامیداشت زادروز زنده یاد علی اکبر امین در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد انار برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر مسئولان شهرستان، نماینده دانشگاه آزاد اسلامی کل کشور و همچنین اعضای خانواده مرحوم امین از جمله همسر و فرزندانش حضور داشتند.

نصرت مروج یزدی در این مراسم دقایقی را پشت تریبون رفت و ضمن تقدیر از حضور با شکوه مردم انار در این مراسم از مرحوم  امین به نیکی یاد کرد و گفت: علی اکبر عشق و ارادت خاصی به شهر انار داشت و تلاشش در جهت آبادانی شهر انار و رسیدن به جایگاهی شایسته در کل کشور بود.

وی افزود: علی اکبر به همان چیزی که میخواست رسید و در شهر انار و در میان هموطنانش از دنیا رفت که جا دارد بار دیگر از شما عزیزان که برای همسرم سنگ تمام گذاشتید تشکر کنم.

در ادامه مراسم رسولی نیا خواهر زاده مرحوم امین نیز از بذله گویی و اخلاق نیکوی مرحوم امین یاد کرد و گفت: همیشه چه در سال های قبل از انقلاب از طریق بورسیه دانشجویان و چه در سال های بعد از انقلاب نیز با حمایت از علم آموزی و دانشجویان بی بضاعت در راه تعالی و پیشرفت مردم پیش قدم بود.

این مراسم با برگزاری برنامه های دیگری از جمله شعر خوانی و اجرای موسیقی سنتی ادامه یافت و در پایان مراسم هدایایی از جانب مسئولین شهرستان انار به همسر  و فرزند مرحوم امین اهدا شد.

در پایان مراسم حاضرین با حضور بر سر مزار مرحوم امین  ،یاد آن خیر گرانقدر را گرامی داشتند.

انتهای پیام/

chanal

دیدگاه کاربران

نام و نام خانوادگي جمعه 29 آوریل 2016 - 1:09 ق.ظ

بارک الله انارما.باورم نمی شدازمراسم امین اینجوری عکس بگیری.خوشم اومد.مرسی .ممنون وتشکر

نام و نام خانوادگي جمعه 29 آوریل 2016 - 11:38 ق.ظ

چه المان قشنگی. اگه برا شهید گمنام هم همین طور چیزی درست میکردن خیلی زیبا تر و ساده تر و بی حرف و حدیث تر میشد. روح امین شاد

ح-ا-ا جمعه 29 آوریل 2016 - 1:06 ب.ظ

گل گفتی مخاطب عزیز.چه کش وواکشهایی داشت وداردوخواهدداشت المان این شهیدکه فکرکنم خودش هم اینهاراقبول نداشته باشد.ولی زور وپست ومقام تاکنون چربیده است وباعث رنجش وبی اعتمادی بسیاری گردیده است.امام زمان دیگه حالادیگه ظهورکن.

م - ا جمعه 29 آوریل 2016 - 6:39 ب.ظ

عجیب مراسمی است ! بسیاری از خانمهای جوان و تعدادی از پیرزال های کشف حجاب کرده اند ! واقعآ اینجور بی حجابی و بد حجابی آنهم در این مراسم خیلی زشت است !

نام و نام خانوادگي شنبه 30 آوریل 2016 - 12:31 ب.ظ

من کار این ندارم از خارج اومدن یا بزرگ شده خارجن ولی فک میکنم سطح فهم من اینو میگه باید تو این مکان و این مراسم با وضع مناسب تری میومدن

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی