یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

خطیب جمعه انار گفت: گاهی متاسفانه دیده میشود بعضی از معلمین از لحاظ اعتقادی سست هستند و این ضعفشان را به دانش آموزان هم القا می کنند اما آنها باید بدانند که اگر اعتقاد دانش آموزان را تخریب کنند آخرت خود را تخریب کرده اند…

به گزارش انارما ، حجت الاسلام حسینی نوه امام جمعه موقت شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته با گرامیداشت هفته کارگر گفت: هفته کارگر مخصوص قشر خاص کارگران عزیز و زحمتکش نیست و همه به نوعی کارگر هستیم.

وی افزود:بدترین آدم ها آنهایی اند که اهل کار نیستند و طبق روایات توصیه های بسیاری شده که انسان هم برای امورات دنیا و هم برای توشه آخرت کار کند.

حجت الاسلام حسینی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت آیت الله مطهری و روز معلم ضمن تبریک به معلمین و اساتید علمی کشور تصریح کرد: به برخی از معلمین نیز باید تذکر داده شود که همراه با تدریس دروس علمی، از اعتقادات دانش آموزان نیز مواظبت کنند.

خطیب جمعه انار افزود:گاهی متاسفانه دیده میشود بعضی از معلمین از لحاظ اعتقادی سست هستند و این ضعفشان را به دانش آموزان هم القا می کنند اما آنها باید بدانند که اگر اعتقاد دانش آموزان را تخریب کنند آخرت خود را تخریب کرده اند.

وی با بیان اینکه ممکن است معلمی به بعضی از اصول پایبند نباشد تصریح کرد: اگر این ضعف به دانش آموز سرایت کند ممکن است تا تمام عمر آن دانش آموز گمراه باشد.

امام جمعه موقت انار در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای قشر معلمین زحمت کش و دلسوز خاطر نشان کرد:آن دسته قلیلی از معلمین که گاهی با اعتقادات دانش آموزان بازی می کنند باید بیش از این حواسشان باید .

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی