شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

تبیین اندیشه های شهید مطهری از نگاه کارشناس عقیدتی سیاسی سپاه شهرستان انار

به گزارش انارما ؛حجه الاسلام راوند کارشناس مسائل عقیدتی سیاسی در سپاه انار ضمن گرامیداشت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی فلسفه و رمزنگاری روز شهادت شهید مطهری به عنوان روز عقیدتی سیاسی در سپاه را بیانگر ضرورت تجلی و تبلور دائمی همین تفکر در این نهاد ولایت مدار دانست.

این کارشناس مسائل عقیدتی سیاسی در ادامه گفت: شهید مطهری یک اسلام شناس بود و همه فکر و دغدغه او گسترش اسلام ناب محمدی بود و در این زمینه تلاش زیادی انجام داده است و امام خامنه ای (مدظله العالی) میفرماید: این نظام جمهوری اسلامی ، بر پایه ی آن تفکر و برداشتی از اسلام بناء شده که آقای مطهری آن را ارائه کرده است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد جامعه ما هنوز به درس گرفتن از سیره عملی و اندیشه های زلال آن شهیدمطهر نیاز مبرم دارد ، چرا که هرچه از زمان شهادت آن عزیز می گذرد ، شاهد آثار و برکات معنوی و فکری تازه تری از آن عالم مجاهد و احیاگر ارزشها و فضیلتهای دینی و انقلابی هستیم.

حجه الاسلام راوند در اشاره به بررسی زندگی شهید مطهری گفت: ایشان در هر برهه ای بر اساس اقتضائات زمان ، فعالیت علمی و فرهنگی داشته است ، زمانی داستان راستان را نیاز میبیند و می نویسد و در برهه ای سخنرانی های روشنگرانه دارد، با این اوصاف، اگر شهید مطهری امروز در قید حیات بود ،مسلم است ،مسایلی چون اقتصاد مقاومتی ، انقلابی گری و موضوعاتی را که معمولا رهبر معظم انقلاب (مدظله العال)مطرح می کنند،تبیین می کردند ایشان با معظم له مراوات علمی و فکری بسیاری داشتند و افق فکری این بزرگواران بسیار به هم نزدیک بود.

انتهای پیام/

chanal

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی