یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

سخنان تحریک آمیز رئیس جمهور موجب تحریک برخی رسانه ها شد تا تصاویر کشف حجاب مینو خالقی منتخب رد صلاحیت شده ای که آرا او ابطال شد در شبکه های اجتماعی منتشر شود.

به گزارش انارما ؛ به نقل از  سرویس سیاسیمرصاد، رئیس جمهور روحانی نشان داده است نسنجیده سخن گفتن از خصلت های بدی است که هنگام قرار گرفتن پشت تریبون های رسمی قادر به دوری از آن نیست.

مثالهای متعددی از قانون شکنی های لفظی روحانی وجود دارد که البته به دلیل نجابت نهاد های قانونی که حق آنها در کلام ایشان تضییع شده بود هزینه زیادی برای او به دنبال نداشته است.

روحانی حقوقدان  روز گذشته در آخرین معرفی از میزان پایبندی خود به قانون تعداد نمایندگان زن راه یافته به مجلس را ۱۸ نفر عنوان کرد در حالی که خوب می داند نفر هجدهمی که از آن سخن می گوید توسط شورای نگهبان از راهیابی به مجلس باز مانده است.

لجبازی رئیس جمهور با مرجع قانونی شورای نگهبان در حالی است که خودش هم رمانی نماینده مجلس بوده است و می داند که اعتبار نامه یک منتخب نیاز به امضا شورای نگهبان، وزارت کشور و حتی اعضای هیات نظارت و اجرایی دارد و این نامه بدون این امضاها اعتباری نخواهد داشت.

اما سخنان تحریک آمیز رئیس جمهور موجب تحریک برخی رسانه ها شد تا تصاویر کشف حجاب مینو خالقی منتخب رد صلاحیت شده ای که آرا او ابطال شد در شبکه های اجتماعی منتشر شود.

 

photo_2016-05-02_23-42-58

رئیس جمهور با بی توجهی به آبروی فرد مذکور تاکید داشت که همه ۲۸۹ نماینده مجلس باید این تصویر قبیح را ببینند و بعد اعتبار نامه را رد کنند و به نظر شورای نگهبان احترام نگذاشت و همین بی مبالاتی در قانون پذیری منجر به شکسته شدن احترام فرد رد صلاحیت شده گردید.

این اصرار های بی اساس رئیس جمهور در حالی بود که خود مینو خالقی با اطلاع از وضعیت خویش و برای حفظ حرمتش چندان پافشاری برای تایید آرای خویش نداشت.

انتهای پیام/

chanal

دیدگاه کاربران

حمید دوشنبه 2 می 2016 - 4:00 ب.ظ

واقعا بعضی از ماها چشم و گوشمون و بستیمو داریم یجور خودمونو توجیه میکنیم که آغا اینا همش تخریب و شایعه و همش جعلیه… هه.
بهتره یه جستجویی برای بهتر فهمیدن از این اوضاع داشته باشیم.

نام و نام خانوادگي دوشنبه 2 می 2016 - 2:34 ب.ظ

خب مگه قبل از انتخابات نباید تأیید بشن؟چ جوری ازفیلتر شورای شورای نگهبان رد شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نام و نام خانوادگي دوشنبه 2 می 2016 - 2:41 ب.ظ

خجالت بکشیدواین وصله های ناجوررا به روحانیت نچسبانید.تازه اگرموردی هم باشه که نیستش دادگاه روحانیت بایدواردعمل شود.کدام مملکت است که نماینده ازطرف مردم انتخاب شودویک شخص هرکارکه دلش بخوادبکند.این توهین به مردم است وبس.

ناشناس دوشنبه 2 می 2016 - 2:57 ب.ظ

من از شما جواب سوالمو میخوام. سردبیر سایت ..پس الان با قبل از انقلاب هیچ فرقی نداره.قبل از انقلاب چادر ازسر زن ها در می اوردند الان به زور باید,حجاب داشت کجاست پس این شعار استقلال آزادی.؟!این عکساهم یا خارج ازکشور است یا حریم شخصی خودش .گرفته شده ک شماهم منتشر کردید.دیگه چقد بازیچه باشیم ما مردم

ناشناس دوشنبه 2 می 2016 - 4:11 ب.ظ

کی به قولهایش عمل کرده که الآن به قانونهایش عمل کنه….

پارادوکس دوشنبه 2 می 2016 - 4:18 ب.ظ

اینکه منم برم یه عکس از عروسی بگیرمو بعد مات کنم و بگم مینو خالقیه… !!!

پوپولیس دوشنبه 2 می 2016 - 4:34 ب.ظ

وزیر کشور:
طبق قانون آرا مینو خالقی باطل است اما نظر ما با شورای نگهبان متفاوت است

مطلع دوشنبه 2 می 2016 - 4:38 ب.ظ

شورای_نگهبان به دلیلی قابل فهم – که همان حفظ حرمت ایشان است- از بیان دلیل ابطال آراء “مینو خالقی” خودداری کرده است؛ اما حال که رییس_جمهور اصرار بر دفاع از او دارد، خوب است شرایطی ایجاد کند که مردم هم بفهمند دعوا بر سر چیست و “مجری قانون اساسی” در این کشور، “دقیقا” از چه چیز دفاع می کند.

نام و نام خانوادگي دوشنبه 2 می 2016 - 11:29 ب.ظ

این توهینه ب مردم با ننه چاوز میشه فوتوشاپ این میشه واقعی دیکتاوری محض همینه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی