دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

فرشته‌روح افزا با اشاره به قتل و خودکشی‌های صورت گرفته در روزهای اخیر گفت: امروز شبکه‌های اجتماعی عامل ایجاد مشکلات گوناگونی از جمله بحران خانواده و روابط نامشروع هستند اما شورای عالی فضای مجازی حتی یک جلسه هم تشکیل جلسه نداده و کاری در این رابطه انجام نداده است.

فرشته‌روح افزا با اشاره به قتل و خودکشی‌های صورت گرفته در روزهای اخیر گفت: امروز شبکه‌های اجتماعی عامل ایجاد مشکلات گوناگونی از جمله بحران خانواده و روابط نامشروع هستند اما شورای عالی فضای مجازی حتی یک جلسه هم تشکیل جلسه نداده و کاری در این رابطه انجام نداده است.

به گزارش انارما ؛ فرشته روح‌افزا معاون شورای فرهنگی اجتماعی زنان در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به قتل و خودکشی‌های صورت گرفته در روزهای اخیر اظهار داشت: سال‌هاست که برخی از مسئولانی که در زمینه شبکه‌های اجتماعی احساس‌خطر کرده‌اند به سایر مسئولان مربوط هشدار می‌دهند.

وی افزود: مسئولان کشور در حوزه‌ی فضای مجازی سال‌های سال است که هشدارها را تایید می‌کنند اما قدم از قدم در این رابطه برنمی‌دارند.

معاون شورای فرهنگی اجتماعی زنان با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی اقدامات خود در زمینه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی باشند گفت: تعداد خودکشی‌های رخ داده خیلی نیست که بخواهیم به آن‌ها بپردازیم اما حتی یک خودکشی هم برای کشور ما زیاد است.

روح‌افزا با بیان اینکه شبکه‌های اجتماعی بدون هیچ کنترلی و با پهنای باند بالا در اختیار مردم است عنوان کرد: مسئولان فرهنگی ما در این رابطه مسئول‌ هستند؛ هدف دشمنان کشور ما اضمحلال اندیشه اسلامی در ایران است و کار خودشان را هم به خوبی انجام می‌دهند و ما نمی‌توانیم ایرادی به آن‌ها وارد کنیم چرا که به دنبال هدف خود هستند، اما ایرادی که وارد است به مسئولان فرهنگی داخل است و مسئولان فرهنگی باید پاسخگو باشند که در مقابل این هجمه‌ها چه کرده‌اند.

وی با اشاره به هشدارهای رهبر معظم انقلاب درخصوص تهاجم فرهنگی، جنگ نرم و نفوذ گفت: بحث نرم‌افزارگرایی غرب برای نابودی ایران مسئله جدیدی نیست و رهبری سال‌هاست که در این خصوص هشدار می‌دهند اما مسئولان به جای آن‌که در راستای رفع مشکلات کار انجام دهند، فقط هشدارهای رهبری را تایید می‌کنند و هیچ اقدام عملی در این زمینه انجام نمی‌دهند.

معاون شورای فرهنگی اجتماعی زنان یک زنجیره به هم پیوسته در دل اتفاقات این‌چنینی است گفت: امروز شبکه‌های اجتماعی عامل ایجاد مشکلات گوناگونی از جمله بحران خانواده و روابط نامشروع هستند اما شورای عالی فضای مجازی حتی یک جلسه هم تشکیل جلسه نداده و کاری در این رابطه انجام نداده است.

انتهای پیام/ن.ج

دیدگاه کاربران

قطره شنبه 11 ژوئن 2016 - 12:06 ق.ظ

بادرود وباسلام گفتها یک یک حقیقت هست مدام
من به یاد حق ره معروف نگشت اندازه هر روز صبح وشام
میوه ممنوعه خورده جایگاه خود فراموش کرده ام در این نظام
تو خدایا رحمتی بنما که من از سر بگیرم زندگی خوب وشیرین و به کام
الله واعلم بالصواب …..هر حقیقیت را خدا داند جواب …من محبت را فراموش کرده در درد وعذاب …غنچه من باکمی سوختن نگشت هرگز گلاب …
دردسرها هست زیاد هرگز مقصر نیست سراب …جایگاه خود فراموش کرده میپچم به پای این وان با هررکاب ….غافل از اینکه خدا داده محبت که شوم دور از رباب …باتشکر اجرکم عندالله بامحبت دعائیم کن وبا کلام شیرین راهنمائی ودر اخر اگر خدا خواست فردا بهتر خواهم شد انشا الله به امید دیدار روی امام زمان در دنیا وشفاعت اقا در اخرت والسلام

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی