شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

اداره تعاون،کارورفاه اجتماعی شهرستان انار از شروع طرح بیمه تکمیلی کارگران در راستای سیاستهای حمایتی برون رفت از معضل بیکاری و بهبود فضای کسب و کار خبر داد.

اداره تعاون،کارورفاه اجتماعی شهرستان انار از شروع طرح بیمه تکمیلی کارگران در راستای سیاستهای حمایتی برون رفت از معضل بیکاری و بهبود فضای کسب و کار خبر داد.

به گزارش ” انارما” ؛ در این خصوص کلیه کارفرمایان در تعاونی ها و کارگاههای کوچک و واحدهای صنعتی خرد میتوانند در صورت تمایل پس از تکمیل فرم بادر دست داشتن مدارک لازم به اداره تعاون،کارورفاه اجتماعی شهرستان انار مراجعه نمایند و از مزایای این طرح در جهت حل مشکلات بهداشت و درمان استفاده نمایند.

این طرح که شامل بیمه تکمیل درمان ،عمر و حوادث گروهی میشود بصورت پیشنهادی در ۳ قالب ۱۲ بندی برای متقاضیان در نظر گرفته شده است که در طرح اول سقف تعهدات بیمه گر ۱۶۵,۵۵۰,۰۰۰ریال و در طرح دوم ۲۰۵,۵۰۰,۰۰۰ریال و در طرح سوم ۳۳۲,۰۰۰,۰۰۰ ریال میباشدکه بیمه گزار درصورت انتخاب طرح اول مبلغ ۲۰۵,۰۰۰ و در طرح دوم ۲۹۷,۰۰۰ریال و در طرح سوم ۴۰۵,۰۰۰ ریال ماهانه پرداخت مینماید.

لازم بذکر است درخصوص بیمه عمر و حوادث گروهی تعهدات بیمه گر در صورت فوت به هر علت و فوت در اثر حادثه ۵۰,۰۰۰,۰۰۰ریال و حق بیمه پرداختی سالیانه توسط بیمه شده ۳۷۰,۶۰۰ریال میباشدکه ماهیانه ۳هزارتومان به حق بیمه درمان اضافه میگردد.

متقاضیان میتوانند پس از دریافت و مطالعه طرح پیشنهادی  و تکمیل فرم موجود در سایت با در دست داشتن کپی کارت ملی و شناسنامه (سرپرست خانواده تمام صفحات شناسنامه) و کپی دفترچه بیمه به اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان انار واقع در خیابان ابوذر غفاری مراجعه ویا با شماره تلفن:۳۴۳۸۲۹۸۵ تماس حاصل نمایند.

دانلود فایل ” مطالعه طرح پیشنهادی”

دانلود “فرم”

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ح-ا-ا سه‌شنبه 26 جولای 2016 - 9:24 ق.ظ

درصورت تمایل کارفرمایان.این که معلومه شدنی نیست انارما.تیترزدی بیمه می شوندمافکرکردیم دیگه تمومه.

ارش67 سه‌شنبه 26 جولای 2016 - 7:17 ب.ظ

پس کارگران روز مزد چی؟نه بیمه تامین اجتماعی نه بازنشستگی هیچی ….جرا فکری به حال اینها نمیشه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی