جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

امام جمعه انار گفت:واقعا جای تاسف دارد که آقای علی فریمانی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیانیه می دهد که اگر ما رابطه مان با آمریکا خوب بود دچار این مشکلات اقتصادی نمی شدیم…

به گزارش انارما ، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه شهرستان انار در خطبه های نمازجمعه این هفته با تسلیت ایام شهادت امام جواد(ع) به سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز مبارزه با استعمار انگلیس اشاره کرد و گفت:در طول تاریخ ایران هرجا جرم و جنایتی رخ داده است ،رد پای کشور های ظالمی همچون آمریکا و انگلیس وجود دارد.

وی با بیان اینکه  باید از وقایع تاریخی عبرت بگیریم گفت: طبق فرموده امام جواد(ع) عبرت زیاده است ، اما عبرت گیرنده کم است و این جنایت های کشور های مستکبر باید برای کشور و مسئولین ما عبرت باشد.

خطیب جمعه انار با اشاره به نقش آمریکا در قیام ۱۷شهریور و کشتار مردم انقلابی ، از مواضع برخی مسئولین در قبال آمریکا انتقاد کرد و گفت:عده ای تحت تاثیر دلار های بادآورده قرار میگیرند و می گویند که اگر ما رابطه با آمریکا داشته باشیم وضعیتمان خوب میشود.

وی افزود:واقعا جای تاسف دارد که آقای علی فریمانی نایب رئیس مجلس شورای اسلامی بیانیه می دهد که اگر ما رابطه مان با آمریکا خوب بود دچار این مشکلات اقتصادی نمی شدیم.

حجت الاسلام ابراهیمی تصریح کرد: هنوز جوهر برجام خشک نشده و هنوز بدعهدی های آمریکا در برجام از اذهان مردم پاک نشده که این چنین مسئولین ما موضع میگیرند.

امام جمعه انار تاکید کرد:کلمه به کلمه سخنان مسئولین ما میتواند برای مردم ما راهگشا باشد در صورتیکه آنها بدانند و سنجیده سخن بگویند و از طرفی میتواند مایه دردسر و مشکل مردم باشد اگر ندانند چه بگویند.

وی در ادامه با اشاره به سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) با تاکید بر تسهیل کردن مسیر ازدواج جوانان گفت: از چشم و هم چشمی ، تجملات و توقعات بیجا که موجب بالا رفتن سن ازدواج شده است دوری کنیم .

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس شنبه 3 سپتامبر 2016 - 1:18 ب.ظ

منظور از علی فریمانی همون علی مطهریه؟؟؟؟؟؟

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی