جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

جمعی از خیران اناری چهار واحد مسکونی برای پزشکان متخصص مقیم در انار احداث می‌کنند.

به گزارش ” انارما” چهار واحد مسکونی برای پزشکان متخصص مقیم در انار توسط جمعی از خیران با کمک خانواده مرحومه صغری عسکری مادر  شهیدحاج حسین رئیسی و ورثه مرحوم حاج محمد علی تراب بیگی و ورثه مرحوم حاج حسین رئیسی و آقای حاج محمد علی جعفری با اعتبار اولیه۳۰۰ میلیون تومان با همکاری کمپین حمایت از بیمارستان ساخته می شود.

 طبا طبائی فرماندار انار با تشکر از این خیران اناری گفت بحمدالله نیکوکاران شهرستان انار در عرصه بهداشت درمانی پیشتاز هستند که قابل تقدیر عمومی است.

دکتر محمد برجی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان انار با به موقع خواندن اقدام خیران در این خصوص توصیف کرد و گفت: ساخت واحد های مسکونی کمک بزرگی برای خدمت رسانی بهتر  به عموم مردم انار است. همه مسئولین شهرستان و همکاران بهداشت و درمانی مدیون ورود خیران به سیستم بهداشتی و درمانی شهرستان انار هستند، خصوصا که با استقرار پزشکان متخصص و افزایش  خدمات درمانی، نیاز به محل سکونت پزشکان مقیم، یک ضرورت غیر قابل انکار بود که با ساخت واحدهای مسکونی این نیاز تا حد زیادی مرتفع می‌شود.

 دکتر حکیمه گنجیرئیس بیمارستان انار گفت:ساخت واحد مسکونی برای پزشکان سابقه طولانی در کشور داشته و مانند ساخت «خانه معلم» است که بسیاری از نیکوکاران در شهرهای بزرگ مثل تهران، اصفهان، شیراز و کرمان و بسیاری از نقاط دیگر برای پزشکان مقیم محل اقامت می‌سازند.

رئیس بیمارستان انار افزود به زودی چهار پزشک متخصص داخلی، جراحی عمومی، رادیولوژی و زنان و زایمان به صورت مستقیم وارد انار خواهند شد که درصدد هستیم با همت خیران مسئله محل سکونت این متخصصان را حل کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس سه‌شنبه 6 سپتامبر 2016 - 11:01 ق.ظ

این وظیفه دولت است به مقاومت کمک کنید که تا امنیت نباشد همین خیر هم نیست

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی