دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستان،امام جمعه امینشر، رییس آموزش و پرورش انار در مدرسه تمام تمام هوشمند دخترانه شاهد انار برگزار شد.

مراسم  گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور مسئولین شهرستان،امام جمعه امینشر، رییس آموزش و پرورش انار در مدرسه تمام تمام هوشمند دخترانه شاهد انار برگزار شد.

به گزارش ” انارما” صبح روز سه شنبه ۶ مهرماه مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس  با حضور مسئولین شهرستان در مدرسه دبستان دخترانه شاهد انار برگزار شد

در ادامه این مراسم سرهنگ مرادی زاده فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان خطاب به دانش آموزان اظهار داشت: شما کودکان این منطقه باید با درس خواندن و تفکر خود، از ارزشهای هشت سال دفاع مقدس و خون پاک شهیدان دفاع کرده و به پای نظام و انقلاب بایستید.

مرادی زاده در خصوص اهمیت جنگ امروز افزود: یکی از این ابزارهایی در این رابطه بکار گرفته شده مسئله سرگرمی و بازی برای کودکان و نوجوانان است. سرگرمی ها و استفاده نادرست از  اینترنت در تلفن های هوشمند امروزه که در دستان فرزندان قرار دارد میتواند جنگ فرهنگ و یا جنگ نرمی از سوی دشمن صورت گیرد  به گونه ای که حتی اولیای این فرزندان در گرو این مسئله قرار نگیرند.

وی در ادامه گفت: این سرگرمی هایی که در میان کودکان و نوجوانان ما قرار گرفته باعث شده تا فرزندان کمی از نگاه به پدر و مادر محروم شوند و این مهم است که پدر و مادر بیشتر در کنار فرزندانشان وقت بگذارند.

در پایان این مراسم با اجرای  نماهنگی از تشییع شهدای غواص در انار برای حضار به نمایش گذاشته شد.

لازم بذکر است مدرسه تمام هوشمند دخترانه شاهد با اعتباربالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال هوشمند سازی  و موردبهره برداری قرار گرفته است و هم اکنون تعداد ۱۷۰ دانش آموز  در این مدرسه درحال تحصیل می باشند.

img_7418

img_7405

img_7399

img_7390

img_7395

img_7403

img_7408

img_7416

img_7415

img_7411

img_7398

img_7410

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

یاسمن محمدباقری چهارشنبه 18 ژانویه 2017 - 2:40 ب.ظ

ازمدرسهام خوشم امد

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی