دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

مراسم تشییع حجت الاسلام سعید بیاضی زاده اولین روحانی شهید مدافع حرم در استان و اولین شهید مدافع حرم شهرستان انار چهارشنبه صبح در انار برگزار می‌شود.

مراسم تشییع حجت الاسلام سعید بیاضی زاده اولین روحانی شهید مدافع حرم در استان و اولین شهید مدافع حرم شهرستان انار چهارشنبه صبح در انار برگزار می‌شود.

به گزارش” انارما، حجت‌الاسلام سعید بیاضی زاده از روحانیون مدافع حرم زینب(س) ، روز پنج‌شنبه مصادف با ۱۱ محرم‌الحرام، در سوریه به شهادت رسید.

ستاد بزرگداشت شهدای مدافع حرم شهرستان انار اعلام کرد: مراسم  تشییع این شهید مدافع حرم روز “چهارشنبه” ساعت ۷ صبح از بیمارستان ولی عصر(عج) به سمت زادگاهش برگزار و به خاک سپرده خواهد شد.

همچنین جزئیات کامل استقبال از اولین روحانی شهید مدافع حرم در استان کرمان «حجت الاسلام بیاضی زاده» بدین صورت می باشد:

مراسم استقبال از پیکر مطهر اولین شهید روحانی مدافع حرم استان کرمان، حجت الاسلام  «سعید بیاضی زاده» روز دوشنبه ۲۶ مهر ساعت ۱۹:۳۰ از فرودگاه کرمان به سمت حوزه علمیه محمودیه  برگزار خواهد شد.

سه شنبه ۲۷ مهرماه ساعت ۶:۳۰ صبح، مراسم زیارت عاشورا در محل حسینیه ثارالله کرمان برگزار و بعد از آن پیکر مطهر شهید بر روی دستان مردم شهیدپرور کرمان به سمت چهار راه کاظمی  و سپس به زادگاهش در شهرستان انار جهت خاکسپاری انتقال داده می شود.

در شهرستان انار نیز مراسم وداع با شهید بعد از ظهر سه شنبه ساعت ۱۵:۳۰ از میدان بسیج به طرف  امام زاده محمدصالح(ع) الی ساعت ۱۹:۰۰ ادامه خواهد داشت و در نهایت صبح چهارشنبه  تشییع  پیکر مطهر شهید بیاضی زاده از بیمارستان ولی عصر(عج)  انار به طرف بیاض و در ادامه شاهم آباد ، گیتی آباد ، حجت آباد (منزل پدر شهید بزرگوار) ، لطف آباد و درآخر گلزارشهدای ساقی جهت خاکسپاری انجام خواهد شد.
قابل ذکر است امشب آن شهید  بزرگوار در استان قم مهمان طلاب مدرسه فیضیه قم هست و فردا به  به سمت  حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها، تشییع خواهدشد.

شایان‌ذکر است، حجت الاسلام بیاضی زاده روحانی ۲۲ ساله از اهالی روستای حجت آباد  انار استان کرمان بود و سطح یک حوزه را در مدرسه علمیه فاطمی و سطح دو را در مدرسه علمیه آیت الله خوانساری قم به اتمام رساند.
وی برای دفاع از حریم اهل‌بیت(ع) تابستان گذشته به عراق و امسال نیز سه بار به سوریه اعزام شد.
شهید حجت الاسلام بیاضی زاده برای بار سوم و آخرین بار پیش از محرم امسال به صفوف مدافعین حرم در سوریه پیوست و روز پنج‌شنبه مصادف با ۱۱ محرم‌الحرام در “ریف حماء” هدف آتش گلوله و ترکش داعشی ها قرار گرفته و به درجه رفیع شهادت نائل آمد
گفتنی است: عموی وی به نام شهید اکبر بیاضی‌زاده و پسرعمویش به نام شهید غلامرضا بیاضی‌زاده اهل حجت‌آباد نیز در دوران جنگ هشت‌ساله ایران و عراق به شهادت رسیده‌اند.

اخبار مربوط:

فراخوان مسابقه “عکس” استقبال از اولین شهید مدافع حرم در شهرستان انار

ویدئویی کوتاه از سخنان روحانی شهید بیاضی زاده در سوریه

دیدار مسئولین شهرستان انار با خانواده اولین طلبه شهید مدافع حرم استان کرمان

عکس / تشییع پیکر سعید بیاضی زاده در جوار حرم حضرت زینب (س)

گلزار شهدای ساقی میزبان اولین شهید مدافع حرم شهرستان انار میشود

سعید بیاضی‌زاده،اهل «حجت‌آباد»انار در سوریه به شهادت رسید +خبر تکمیلی

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

حسین یکشنبه 16 اکتبر 2016 - 10:48 ب.ظ

خدا حفظ کنه حجت‌آبادی‌ها رو
انسان‌های فوق‌العاده والامقام و مؤمنی هستن

آینده نگر یکشنبه 16 اکتبر 2016 - 11:48 ب.ظ

روحش شاد

هه دوشنبه 17 اکتبر 2016 - 4:29 ب.ظ

خدا به خانوادش مخصوصا مادرگرامی صبربده…
خوشبحالش جاش وسط بهشته…
کاش زن هم میبردن واسه دفاع…

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی