سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tuesday 30 April 2024

به گزارش انارما ،  دوشنبه۸آذرماه بمناسبت رحلت پیامبر و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) سفره نذری در محل حسینیه چهارده معصوم بهاآبادانار به همت جمعی از بانوان برپا گردید. در این مراسم خانم حسینی  ضمن تقدیر و تشکر ازحضور بانوان در این مراسم اظهارداشت: برپایی سفره امام حسن مجتبی(ع) برای اولین باردرانار […]

به گزارش انارما ،  دوشنبه۸آذرماه بمناسبت رحلت پیامبر و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) سفره نذری در محل حسینیه چهارده معصوم بهاآبادانار به همت جمعی از بانوان برپا گردید.

در این مراسم خانم حسینی  ضمن تقدیر و تشکر ازحضور بانوان در این مراسم اظهارداشت: برپایی سفره امام حسن مجتبی(ع) برای اولین باردرانار و همچنین استان کرمان برگزار می شود و از یک ماه پیش تعدادی زیادی از بانوان اناری در تهیه و تدارک این مراسم فعالیت می کردند تا توانستیم امروز این مراسم باشکوه را برگزار کنیم.

وی در پایان از تمامی افرادی که در برپایی این سفره متبرک کمک و همراهی کرده اند تقدیر و تشکر نمود.

عکاس:محمدرضا حسینی

dsc_8655

dsc_8656

dsc_8662

dsc_8664

dsc_8665

dsc_8668

dsc_8672

dsc_8675

dsc_8677

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

گمنام سه‌شنبه 29 نوامبر 2016 - 9:48 ق.ظ

با سلام به نظرم مسولان و دست اندر کاران باید به این نکته مهم توجه داشته باشند که ائمه اومدند که ما رو از جهل نجات بدهند تو دین چیزی در مورد سفره حضرت رقیه (سلام الله علیها) یا حضرت ابا الفضل(علیه السلام)نداریم چیزی هست که خودمون رسمش کردیم و داریم بهش دامن میزنیم البته شما میتونید از علما و مراجع پرس وجو کنید این جلسات به خودی خود اشکال ندارند اما نباید باعث وهن دین بشود.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی