شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

به گزارش انارما ، جمعی از اهالی روستای ده رئیس انار ظهر امروز چهارشنبه ۱۷آذر با تجمع در فرمانداری انار خواستار مشخص شدن وضعیت اراضی این روستا شدند. در این تجمع تعدادی از اهالی ده رئیس در جلسه ای با فرماندار انار مشکلات خود را با وی در میان گذاشتند. اراضی ده رئیس و مسئله […]

به گزارش انارما ، جمعی از اهالی روستای ده رئیس انار ظهر امروز چهارشنبه ۱۷آذر با تجمع در فرمانداری انار خواستار مشخص شدن وضعیت اراضی این روستا شدند.

در این تجمع تعدادی از اهالی ده رئیس در جلسه ای با فرماندار انار مشکلات خود را با وی در میان گذاشتند.

اراضی ده رئیس و مسئله خرید و فروش و تغییر کاربری آن حکایت پیچیده ای است که پرونده آن در دادستانی و بازرسی کرمان در حال بررسی است و تا مشخص شدن نتیجه ، اجازه ساخت و ساز در این اراضی به کسی داده نمیشود.

یکی از اهالی ده رئیس در جلسه با فرماندار گفت: بر اساس طرح هادی روستایی  اراضی کشاورزی که ما بعضا بیش از ۲۰سال است در آن زراعت میکنیم قابل تغییر کاربری است و میتوانیم برای فرزندانمان منزل مسکونی بسازیم اما مدتی است ساخت و ساز در اراضی ده رئیس ممنوع اعلام شده است.

وی افزود: اینکه گفته میشود افراد و یا مسئولانی از طریق تخلف و رانت زمین های کشاورزی را خریدند و به قیمت مسکونی فروختند نمیدانیم صحت دارد یا خیر اما ما ساکنین ده رئیس میگوییم چرا ما باید بخاطر تخلف چندنفر از داشتن خانه محروم شویم.

در این جلسه سیدضیاالدین طباطبایی فرماندار انار بعد از استماع صحبت های حاضرین جهت پیگیری موضوع در تماسی با رئیس کل بازرسی کرمان جهت روشن شدن تکلیف اراضی ده رئیس رایزنی کرد که دسته آخر مقرر شد جلسه ای در این خصوص هغته آینده با حضور باژیان رئیس کل بازرسی کرمان برگزار شود تا تصمیم نهایی در خصوص اراضی ده رئیس اتخاذ شود.

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b2%db%b0%db%b7_%db%b1%db%b2%db%b3%db%b4%db%b1%db%b6-01-copy-2

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b2%db%b0%db%b7_%db%b1%db%b2%db%b2%db%b7%db%b0%db%b5-01

photo_2016-12-07_14-16-24

%db%b2%db%b0%db%b1%db%b6%db%b1%db%b2%db%b0%db%b7_%db%b1%db%b2%db%b4%db%b5%db%b2%db%b1-01

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

هموطن چهارشنبه 7 دسامبر 2016 - 5:35 ب.ظ

ای بابا ما از سال ۸۹ تا حالا هیچکس جوابگو نیست یک مسول دلسوز داشتیم خیلی چیزا حل میشد

یک ده رییسی چهارشنبه 7 دسامبر 2016 - 8:58 ب.ظ

سلام خواهش میکنم یک فکری هم به مدرسه ی ده رییس بکنید.و دو تا معلم خوب بدهید.و این کوچکترین حق مردم ده رییس هست با تشکر.

ناشناس چهارشنبه 7 دسامبر 2016 - 11:07 ب.ظ

چراااا مسئولان جوابگو نیستند

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی