شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

جمعی از بانوان اناری به نشانه اعتراض و سوء تدبیر در مدیریت فرهنگ رسانه ای در مقابل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری انار تجمع اعتراض آمیز برپا کردند.

جمعی از بانوان اناری  به نشانه اعتراض و سوء تدبیر در مدیریت  فرهنگ رسانه ای در مقابل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری انار  تجمع اعتراض آمیز برپا کردند.

بدون شک بالاترین و والاترین عنصری که در موجودیت هر جامعه دخالت اساسی دارد، فرهنگ است؛ اساساً فرهنگ در هر جامعه بیان‌گر هویت و موجودیت آن جامعه است

به گزارش خبرنگار ” انارما” به نقل از یک منبع آگاه صبح روز پنجشنبه ۱۸ آذرماه جمعی از بانوان اناری به نشانه اعتراض و سوء تدبیر در مدیریت فرهنگ رسانه ای و تشکیل شبکه های مروج بی حجابی در شهرستان انار ،مقابل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرمانداری انار تجمع اعتراض آمیز برپا کردند.

در این تجمع جمعی از بانوان اناری با پلاکارد هایی با شعار  مختلف حضور داشتند.

این بانوان با ارسال نامه ای به مدیر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی انار و فرماندار انار  از سکوت این مسئولین در این خصوص اعلام نارضایتی کردند و در این بیانیه نوشته اند:

یا أَیُّهَا النَّبِیُّ قُلْ لازْواجِکَ وَ بَناتِکَ وَ نِساءِ الْمُؤْمِنینَ یُدْنینَ عَلَیْهِنَّ مِنْ جَلاَبِیبِهِنَّ ذلِکَ أَدْنى‏ أَنْ یُعْرَفْنَ فَلا یُؤْذَیْنَ وَ کانَ اللَّهُ غَفُوراً رَحیماً
حمد و سپاس بیکران، خدای سبحان را که توفیق آنرا به ما عطا کرد که دغدغه ی اجرای احکام و حدود اسلام را داشته باشیم و در سایه ی عنایات امام عصر (عج ) و با تاَسی از منویات مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله خامنه ای گام در این تجمع نهاده تا با حضور خود به مسئولین این تذکر را داده باشیم که ما شما را امین و حافظ حدود و دستورات اسلام میدانیم که شما را در این پست ها و مقامها گماشته ایم و از همین رو از شما تقاضا داریم در برابر تحرکات مشکوک و مسموم اجانب در شهرستان انار و خصوصا در فضای مجازی ساکت نمانده و رسالت دینی خود را به انجام برسانید .
مسئولین محترم:
ما تجمع کنندگان خواستار برخورد قاطع و قانونی و سریع با سایتها و شبکه های مروج منکرات، خصوصا بی حجابی در سطح شهرستان هستیم و مراتب نگرانی خود را از زمینه سازی برای رواج این پدیده ی مذموم در بین دختران نوجوان و جوان اعلام میداریم.
مسئولین محترم:
به فرموده ی مولایمان امیرالمومنین که در بیانات رهبری هم متبلور گشت همانا مردم عائله ی مسئولین هستند و متولیان و مسئولین ذیربط ،دختران مردم را مانند دختران خود بدانند و سدی از غیرت در برابر این تیرهای نامرئی دشمن به سمت ایشان باشند.
مسئولین محترم:
درد دل بسیار ولی مجال اندک است .
ما شما را امین میدانیم و در راه این امانت از خداوند متعال برای شما صبر و استقامت و پشتکار را مسالت داریم.

 

photo_2016-12-08_19-36-13

 

photo_2016-12-08_19-36-04

 

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

محمد پنج‌شنبه 8 دسامبر 2016 - 10:59 ب.ظ

احسنت به این بانوان متدین که دغدغه حجاب آنهارابه فکرتجمع وتذکرجدی به مسئولینی که درخواب هستندودشمن درحال نفوذ خسته نباشید آمران به معروف

علی پنج‌شنبه 8 دسامبر 2016 - 11:19 ب.ظ

آفرین امیدوار شدیم بالاخره چند نفر مرد عمل پیدا شد بقیه که فقط حرف میزنن

والا پنج‌شنبه 8 دسامبر 2016 - 11:48 ب.ظ

خودا کنه ادم خودش دلش نخواد یکاری بکنه سایتا و…نمیتونن کاری بکنن

سلام جمعه 9 دسامبر 2016 - 12:30 ق.ظ

دمشون گرم باید کم کم همه در برا بر سایت مروج بی حیایی در انار کار کنن تا حرکت خزنده و مرموزانش در انار برا عوام مردم هم آشکار بشه!!

سلام جمعه 9 دسامبر 2016 - 12:31 ق.ظ

مروج بی حیایی مهره امریکایی

سلام جمعه 9 دسامبر 2016 - 12:33 ق.ظ

خدا اجرتون بده

سلام جمعه 9 دسامبر 2016 - 12:35 ق.ظ

درود بر انار مای موئمن

حسین جمعه 9 دسامبر 2016 - 12:41 ق.ظ

سلام به نظر من اینها خیلی بیکارند. اکه راست میگند در مورد اختلاس ها هم وجدان درد بگیرند

حسین جمعه 9 دسامبر 2016 - 12:42 ق.ظ

اینا کی هستن که به جای بقیه نظر دادن؟

درسته که باید حجاب رعایت بشه ولی خب چون شخصی حجابش شدیدا کامله فکر میکنه ایمان بالاتری داره و باید بیاد برای بقیه تعیین تکلیف کنه؟
فکر میکنین کی هستین؟ ها؟

انارها جمعه 9 دسامبر 2016 - 12:50 ق.ظ

ان شا ا… این بی حجابی درشهر کمتر شود اگر بی حجابی رشد یابد شهر مون مثل شهر های دی به فساد میرود.

ناشناس جمعه 9 دسامبر 2016 - 5:34 ق.ظ

بازچیشده؟؟؟!!!!

ولایت مداری جمعه 9 دسامبر 2016 - 8:08 ق.ظ

شیطان مجازی بیدار مسئولین خواب

جواد جمعه 9 دسامبر 2016 - 8:28 ق.ظ

احسنت بر این خواهران متدینه

زهرا جمعه 9 دسامبر 2016 - 9:54 ق.ظ

این هم یک جهاد اکبراست

احمد جمعه 9 دسامبر 2016 - 10:52 ق.ظ

حسین راست میگه اینا چه کاره هستن که میخوان حکم خدا رو اجرا کنن و امربه معروف کنن؟فقط … حق داره از طرف تمام زنان اناری تبلیغ بی حیایی و بی حجابی و دوچرخه سواری کنه

امین جمعه 9 دسامبر 2016 - 11:10 ق.ظ

مطمئن باشید فرماندار طرف اوناست تجمع فایده نداره

بابا جمعه 9 دسامبر 2016 - 11:11 ق.ظ

واقعا باید احسنت گفت

salam جمعه 9 دسامبر 2016 - 3:29 ب.ظ

ما این حرکت را تایید می کنیم و امیدواریم که مسولین امر هم اقدام کنن

بباد نور جمعه 9 دسامبر 2016 - 4:59 ب.ظ

عدل: مقابل بیداد- مقابل جور- مقابل ظلم- داوری به حق
عدالت: عدالت در لغت به معنای استقامت می‌باشد و در شریعت عبارت است از استقامت بر طریق حق.
لقد ارسلنا رسلنا بالبینات و انزلنا معهم الکتاب و المیزان لیقوم الناس بالقسط و انزلنا الحدید فیه …( حدید آیه ۲۵ )
همانا ما پیغمبران خود را با ادله و معجزات ( به حق) فرستادیم و برایشان کتاب و میزان (عدل) نازل کردیم تا مردم به عدالت قیام کنند.
و چون وجود جامعه‌ای عادل هم نیاز به قدرت معنوی دارد و هم قدرت مادی، در آیه فوق به هر دو قدرت اشاره شده « بینات و کتاب و میزان» هر یک قدرت و پشتوانه معنویی است برای استقرار عدل. و جمله « و انزلنا الحدید» که در دنباله آیه است اشاره به قدرت مادی می‌کند که متخلفان بدانند که هرگاه لجاجت و کارشکنی کنند با قدرت سرکوب می‌شوند.

… آفرین و احسنت به عدالت خواهان و مطالبه گران عدالت و آرمان گرایی
در ضمن مسؤلان امر بدانند که با مطالبه گری جوانان عدالت خواه طرفند …

خاتون جمعه 9 دسامبر 2016 - 5:26 ب.ظ

کار از ریشه خرابه،تربیت از پایه اشتباهه،فکری برای دین گریزی بردارید فکر اساسی و علمی کنید عده ای از روی مشاهده نمیتوانند چیزی رو عوض کنن

رزمنده جمعه 9 دسامبر 2016 - 6:24 ب.ظ

اجرکم عندالله و آفرین بر شما زنان محجبه که یکتنه باید جور این مسئولینی که خود را به خواب زده اند و منتظر نشسته اند که با لگد دشمن از خواب بیدار شوند را میکشید آیا میدانید که برای هر صندلی که شما به عنوان مسئول نشسته اید چند شهید خونشان بر روی زمین ریخته شده است؟ خواب بس است اگر توان مدیریت را ندارید خواهشا کنار بکشید

ناشناس شنبه 10 دسامبر 2016 - 3:31 ب.ظ

کاش توهمه ی کارهای خلاف سدمردمی بسازیم کارهای بعضی هابعضی دیگران راکفری میکنه ولجبازی میکنن کارازریشه درست بشه بهتره خیلی ازتخلفات سرپوش میگزارن رسیدگی جدی بشه

محمد یکشنبه 11 دسامبر 2016 - 11:39 ق.ظ

بعضی ها که با حجاب مشکل دارند و دوست دارند بی بندوباری توی جامعه رایج بشه هر وقت بحث حجاب مطرح میشه فورا اذهان عمومی رو منحرف می کنند و می گویند چرا جلوی اختلاس گرفته نمیشه.اگه بابت اختلاسها و پارتی بازی ها و رشوه گرفتن ها هم مردم همین طوری وارد عمل می شدند جلوی خیلی از اونها گرفته می شد و مردم باید مسئولین رو امر به معروف و نهی از منکر کنند.
این خانم های محترمه هم کار به جایی کردند که دغدغه خودشون رو مطرح کردند و کسانی هم که سعی می کنند امر به معروف و نهی از منکر رو توی جامعه زشت جلوه بدهند باید بدانند سخت ترین سرنوشت ها در دنیا و آخرت در انتظارشان است.نباید با مغلطه بازی بدحجابی رو کم اهمیت جلوه بدهیم و دم از اختلاس بزنیم.هر کدام در جای خودشان باید مورد بررسی و اقدام قرار بگیرد.اما مسئولین دولت تدبیر و امید خودشون هم زن و دختر دارند و باید دغدغه حجاب رو داشته باشند.اگر جامعه رو فساد گرفت اونها هم غرق می شوند.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی