یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان انار از سال ۱۳۵۵ آغاز به کار کرد و با اهداف بلند پایه پرورش فکری و خلاقیت کودکان و نوجوانان …

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان انار از سال ۱۳۵۵ آغاز به کار کرد و با اهداف بلند پایه پرورش فکری و خلاقیت کودکان و نوجوانانبه گزارش ” انارما”  کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان انار از سال ۱۳۵۵ آغاز به کار کرد و با اهداف بلند پایه پرورش فکری و خلاقیت کودکان و نوجوانان و با انجام برنامه های ویژه فرهنگی و هنری و ادبی در راه پرورش و شکوفایی استعدادهای کودکان و نوجوانان و با کمک نیروی انسانی متعهد از تمام همت خود بهره برده است.

مربیان مرکز با شناسایی استعدادهای بالقوه کودکان و نوجوانان و با بهره گیری از امکانات موجود،کودکان و نوجوانان را در مسیر بهره گیری از توانمند ی هایشان راهنمایی می کنند.

نخبگان و برگزیدگان جشنواره های بین المللی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انار

۱- خانم مژگان غلامرضایی برنده مسابقه نقاشی ریوردآورد آمریکا

۲- خانم ساجده میرزائی کتابخوان نمونه کشوری و برنده دو جایزه بزرگ نقاشی بین اللملی

۳-خانم نرگس باقری برگزیده استانی بخش قصه گویی قصه های قرآنی

۴- آقای حسین النچری نفر دوم شعرخوانی کشوری

۵- خانم نازنین رضائی برگزیده شعرخوانی رضوی و برگزیده استانی قصه گویی بین المللی (۱۳۹۵)

راه یابی نمایش عروسکی به مرحله کشوری و برگزیده شدن گروه سرود “علی مولا ”  از دیگر افتخارات این مرکز می باشد.

کودکان و نوجوانان از ۷ سال تا ۱۷ سال می توانند با ثبت نام در این مرکز عضو شده و از برنامه های فرهنگی و هنری و ادبی استفاده نمایند.

از دیگر اعضای کانون شهدای عزیزی چون شهیدغلامرضا ارجمندی ، شهید قاسم واحد العین ، شهید حجت الله ابولی، شهید علی غلامرضایی، شهید مهدی صالحی و شهید اصغر احمدی می باشند و همچنین از مسئولین امر در شهرستان حجت الاسلام والمسلمین منتظری ، علی رحیمی و برادران حسین و حمید ملانوری از اعضای این کانون بوده اند.

انتهای پیام/

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی