پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

سومین یادواره شهدای دهستان بیاض با حضور حسینی دبیر کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و مسئولیین شهرستان انار برگزار شد

سومین یادواره شهدای دهستان بیاض با حضور حسینی دبیر کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و مسئولیین شهرستان انار برگزار شد 

به گزارش ” انارما ” دکتر سید محمد حسینی دبیر کانون دانشگاهیان ایران اسلامی در مراسم یادواره شهدای دهستان بیاض خاطر نشان کرد: شهدا از ما انتظار دارند که از شهید و انقلاب دفاع کنیم و نام و یادشان را گرامی بداریم و همچنین مسیرشان را ادامه بدهیم. راز خون را جز شهدا در نمی‌یابند.

سید محمد حسینی به عظمت شهیدان اشاره کرد و گفت : شهیدان بخوبی راه سعادت را طی نمودند و هم اکنون ما هستیم که از این قافله عقب ماندیم .

وی در خصوص نظرات متفاوتی در محافل از اینکه چرا روز ۹ دی یوم الله نامیده شده است بیان کرد: حماسه ۹ دی به خودی خود به راحتی پاسخگوی سوالات است و وقتی به اتفاقی حماسه گفته می‌شود که مانند نداشته باشد، این روز۹ دی در سال ۱۳۸۸ مانندی نداشت و شجاعت و غیرت ایرانی را عیان کرد.

وی افزود: فتنه ۸۸ قضیه ی کوچکی نبود بلکه برنامه تقویت شده بود که خیلیها روی این مسئله حساب باز کرده بودند و انتخابات یک بهانه بود برای اهداف شومشان.

حسینی بیان داشت: سران فتنه کسانی بودن که میان مردم جدایی انداختند در حالیکه در انقلاب خدمت کرده بودند و مردم به انها اعتماد داشتند اینکه رهبری فرمودند فتنه فضا غبارآلودی است یک امر پیچیده و امر ساده ای نبود.

دبیر کل  کانون دانشگاهیان ایران اسلامی بیان داشت: برخی که در فتنه ۸۸ دخیل بودند الان در قالب برخی مسئولیت ها کار می کنند و اعلام کردندکه ما از فتنه اظهار براعت می کنیم و این گفته باید واقعی باشد اینطور نباشد که در خفا همان فکر را داشته باشند.

وی در ادامه گفت: از اجرای عجولانه برجام توسط دولت یازدهم نتیجه بر عمل آمد و این مفهوم را میرساند که نخبگان هسته ای از اهمیت جدی برخوردار نبوده اند بگونه ای که همکاران تیم هسته ای شهید احمدی روشن در گفتگویی اظهار داشتند که هم اکنون با انگیزه ای که در این خصوص داشته ایم از فعالیت هسته ای منع شده ایم.

حسینی در ادامه گفت : انتقاد جدی نسبت به مسئولین داریم این است که چرا بعضی از آنها وظیفه خودشان را به خوبی انجام نمی دهند ، کشور اسلامی ایران از عظمت بالایی برخوردار است ، نمی شود مردم تا جایی از مشکلات اقتصادی دسته و پنجه نرم کنند بخاطر اینکه افراد بی عرضه سرکار هستند و عظم و اراده خدمت برای مردم را ندارند.

حسینی بیان داشت: رهبری فرمودند ما به مذاکرات خوشبین نیستیم و پس از چند سال معطلی الان همه فهمیدند که امریکا به هیچ عهد و یپمانی پایبند نیست و ما باید روی پای خودمان بایستیم، کلام رهبری فصل الخطاب باشد مشکلی پیش نمی آید .

وی گفت: با ده سال تحریم مجدد علیه جمهوری اسلامی هر کشوری که بخواهد در ایران سرمایه گذاری کنند آمریکاییها نمی گذارند این هم همچون فتنه ۸۸ یک تجربه تلخ بود و بدعهدی آمریکا را به نمایش گذاشت.

در پایان این مراسم با حضور مسئولین از خانواده های معظم شهیدان بیاض و شهید مدافع حرم تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

 

 

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ابوالفضل جمعه 30 دسامبر 2016 - 3:21 ب.ظ

سلام به نظر من باید از اعضای فعال محترم پایگاه های شهید غیاثی و شهید چمران بیاض به خاطر فضا سازی و زحمت شبانه روزی اعضا طی سه ، چهار روز تقدیر و تشکر به عمل آید .
….

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی