جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

امام جمعه انار گفت:در حالیکه کشاورزان بیشتر برای سرمازدگی احتمالی خود را آماده می کردند گرمازدگی تقریبا اقتصاد محصول پسته را در سال جاری با بحران جدی رو به رو کرد…

امام جمعه انار گفت:در حالیکه کشاورزان بیشتر برای سرمازدگی احتمالی خود را آماده می کردند گرمازدگی تقریبا اقتصاد محصول پسته را در سال جاری  با بحران جدی رو به رو کرد.

به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار در ستاد اقتصاد مقاومتی منطقه ۶استان کرمان که به میزبانی شهرستان انار برگزار شد با اشاره به بحران تک محصولی شهرستان انار گفت:این بحران اقتصاد منطقه را در معرض فرپاشی قرار داده است.

وی افزود: امسال هم محصول پسته در شهرستان انار به دلیل گرمازدگی که در ۲۰فروردین رخ داد با خسارت ۹۵درصدی رو به رو شد و در حالیکه کشاورزان بیشتر برای سرمازدگی احتمالی خود را آماده می کردند گرمازدگی تقریبا اقتصاد محصول پسته را در سال جاری  با بحران جدی رو به رو کرد.

وی در ادامه از عدم توجه به شهرک صنعتی انار انتقاد کرد و گفت: وضعیت سرمایه گذاری در شهرک صنعتی انار با توجه به نیاز مبرم شهرستان برای صنعتی شدن مطلوب نیست و می طلبد تا مسئولین بستر لازم را برای سرمایه گذاری بیشتر در شهرک صنعتی انار فراهم کنند.

امام جمعه انار تصریح کرد: بیش از ۸سال از شهرستان شدن انار می گذرد اما همچنان مشکلات فراوانی در شهر وجود دارد .

وی در ادامه امکانات ورزشی شهرستان انار را فضاحت بار عنوان کرد و خواستار توجه ویژه مسئولین به این امر شد.

منتظری همچنین در مورد مشکلات بیمارستان انار و همجنین سرویس ایاب و ذهاب کارگران اناری شرکت مس تذکر داد و خواستار رسیدگی جدی مسئولین به این مسئله شد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

مقداد شنبه 29 آوریل 2017 - 8:55 ق.ظ

ای کاش مسوولین فکری کنن

دهه 70 ی یکشنبه 30 آوریل 2017 - 12:00 ق.ظ

من کار می خوام

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی