دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

جشن میلاد باسعادت امام مهربانی ها و منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با حضور ۱۱۰ دانش آموز ،اعضای دختر کانون، رئیس آموزش وپرورش و معاون پرورشی و چندتن دیگر از مسئولین برگزارشد . به گزارش انارما، اجرای سرود مدرسه شهید گنجی و دکلمه خوانی دانش آموز مدرسه شهید […]

جشن میلاد باسعادت امام مهربانی ها و منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) در کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان با حضور ۱۱۰ دانش آموز ،اعضای دختر کانون، رئیس آموزش وپرورش و معاون پرورشی و چندتن دیگر از مسئولین برگزارشد .

به گزارش انارما، اجرای سرود مدرسه شهید گنجی و دکلمه خوانی دانش آموز مدرسه شهید رضایی از برنامه های این مراسم بود و همچنین خانم صابری گزارشی از طرح کانون و مدرسه ارائه دادند.
 در ادامه  اجرای قصه بعد از نوزده از زبان ملاقات کنندگان امام زمان از زبان خانم چاهخویی ومولودی خوانی مهدی احمدی ازبرنامه های این مراسم بود..

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

اناری یکشنبه 14 می 2017 - 6:25 ب.ظ

من چن بار شمردم.ولی فک نکنم تعداد بچه ها حداکثر از ۸۰ نفر هم بیشتر بشه.
اگر بقیه شون بیرون از سالن بودن نمیدونم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی