دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

حجت الاسلام قدیری گفت:من ۱۵ ساله است که منبر میروم و سخنرانی میکنم برای اولین مرتبه در این چهارسال تهدید شده ام توسط نهادهای امنیتی دولتی و به من گفتند چرا میگویی در این چهارسال آمریکا جسورتر شده است!…

حجت الاسلام قدیری گفت:من ۱۵ ساله است که منبر میروم و سخنرانی میکنم برای اولین مرتبه در این چهارسال تهدید شده ام توسط نهادهای امنیتی دولتی و به من گفتند چرا میگویی در این چهارسال آمریکا جسورتر شده است!

 

به گزارش انارما، حجت الاسلام قدیری کارشناس حوزه و مدیر ستاد مرکزی موسسه امیر بیان قم در جمع نمازگزاران مسجد علی ابن ابی طالب انار با بیان اینکه بیعت گرفتن امام زمان از مردم، مبارزه ایشان با سفیانی و دجال، نیاز به ۳۱۳ فرمانده و همه جهت سیاسی دارند و برای مسائل معنوی و اخلاقی نیست گفت: همه ما در شناخت دین سیاسی کوتاهی کردیم چرا که باید فرزندان را سیاسی تربیت کنیم.

وی افزود: باید فرزندانمان را به نحوی تربیت کنیم که همان مقدار که به نماز اهمیت میدهند به مسائل سیاسی اهمیت داده و دارای تحلیل و فهم و شناخت باشند.

قدیری تصریح کرد: پیامد سیاسی تربیت نکردن جامعه این است که افرادی سیاست باز در ایام انتخابات با ایجاد فضای هیجانی و احساسی رأی جوانان را با خود همراه میکنند بدون اینکه برای آنها کار و شغل درست کنند.شما به انتخابات های سال های ۷۶، ۸۰، و ۹۲ نگاه کنید، در این انتخابات برخی، بیشترین رای خود را از جوانان گرفتند و کمترین میزان اشتغال برای جوانان ایجاد کردند.

 

کارشناس حوزه علمیه گفت:  اگر فرزندان را سیاسی تربیت نکنیم نتیجه آن روی کار آمدن دولتی است که انقلاب را میخواهد سکولاریزه کند  که سند ۲۰۳۰ را مخفیانه اجراء میکند که در این سند رسما دین ، نماد خشونت معرفی می شود و به ترویج فحشاء و هم جنس بازی می پردازد. بعد هم میگویند اگر رهبری معظم اجازه دهند ما این سند را کاملا مطابق با معیارهای خود اجراء میکنیم! شما با چه حقی میگویید با معیارهای داخلی اجراء میکنیم؟! آنها به شما اجازه نخواهند داد که قانون و استانداردهای آنها را ناقص اجراء کنید.

وی در ادامه با اشاره به قضیه برجام خطاب به دولتمردان اظهار داشت: رهبری در برجام به شما اجازه دادند چه کردید؟!شما دشمن را دشمن نمیپندارید! برخی از شماها عاشق آمریکا هستید، با مسئولین آمریکایی که گرگ خون آشامند لب ساحل قدم میزنید!شما با اجازه چه کسی قراردادهای محرمانه امضاء می کنید؟!

حجت الاسلام قدیری با تاکید بر تربیت سیاسی فرزندان گفت: اگر فرزندانمان را سیاسی تربیت نکنیم دولتی روی کار می آید که ذیل برجام تعهد میدهد هواپیما خریداری کند که طبق مبلغی که خود وزیر راه بیان کرد مجموع هزینه ای که برای هواپیما باید بپردازیم چیزی حدود یارانه۴۵۵۰۰ تومانی ۲٫۵ میلیارد نفر در یک ماه است یا به تعبیری یارانه ۸۰ میلیون نفر در ۲ سال و نیم است!! درحالیکه کلا بین ۳ تا ۵ درصد مردم هواپیما سوار می شوند و تلفات هوایی ما از اول انقلاب تا کنون ۶۰۰۰ نفر بوده ولی تلفات جاده ای ما هرسال ۱۶۰۰۰ نفر میباشد.

وی افزود: میدانید با این مبلغ میتوان چندصدهزار جوان را مشغول به کار کرد یا چند هزار کارگاه کوچک و متوسط را فعال کرد!؟باید انتخاب ما آگاهانه و طبق ملاکهای اصلح باشد.

مدیر موسسه امیر بیان قم اولین ملاک برای انتخاب اصلح را کسی که مرزبندی صحیح ،  روشن و شفافی نسبت به دشمن و آمریکا داشته باشد عنوان کرد و گفت:  ما در سال ۵۷ انقلاب کردیم که از زیر یوغ آمریکا و دشمن خارج شویم لذا باید رئیس جمهور ما آمریکا را دشمن بداند و نسبت خود با آمریکا را مشخص کند چرا که همه این قراردادهایی که ذیل برجام تعهد داده شده به این دلیل است که با نگاه دشمن به آمریکا نگاه نمیکنند و برخی از مسئولین امروز ما عاشق آمریکا هستند.

حجت الاسلام قدیری دومین ملاک انتخاب اصلح را با توجه به روایتی از امیرالمومنین علیه السلام اینگونه عنوان کرد که  کسی را که نمیشناسید و خط و ربط و مکتب آن را نمیشناسید به دوستان همراهان و احزاب حامی نگاه کنید ببینید چه طیفی از این فرد حمایت میکنند و بعد از آن انتخاب کنید.

وی افزود: متاسفانه امروز در ستاد یکی از کاندیدا به امام رضایی که قلب همه ماست و عشق و ارادت همه ما به این امام مهربان و مفترض الطاعه اثبات شده است ازجسارت و اهانت میشود و ایشان با وقاحت تمام هیچ عذرخواهی و ابراز برائت نمیکند. به کارگران توهین میشود در برنامه رسمی ایشان ولی ایشان موضع نمیگیرند. مجری میگوید  ما دهان شما کارگران را روز ۲۹ اردیبهشت خرد میکنیم اما موضعی گرفته نمیشود و این در حالی است که کارگری  در مکتب ما مقدس ترین شغل است و اکنون بوی تعفن قدرت طلبی از برخی به مشام میرسد

کا رشناس حوزه علمیه سومین ملاک انتخاب اصلح را انقلابی بودن و حرکت در مسیر سیاستهای نظام و  خود را سرباز رهبری دانستن عنوان کرد  و گغت:از مظلومیت نظام ما و از مظلومیت رهبری ما این است که هرکسی مسئول می شود کلاس را در این می بیند که خلاف مواضع نظام و رهبری موضع بگیرد.

وی افزود: رهبر انقلاب در حکم ریل گذار سیاستهای نظام هستند و رئیس جمهور در حکم لوکوموتیوران اجرائی این سیاست ها. مگر میشود ریل گذار مسیری را ریل گذاری کند بعد لوکوموتیوران قطار را از مسیر دیگری حرکت بدهد؟! چرا که قطار متوقف می شود در این صورت.

وی افزود : دولت درست میگوید آرامش ایجاد کرده است اما آرامش برای قاچاقچیانی که در روز روشن و از مقابل دوربین های نظارتی کانتینر کانتینر قاچاق عبور میدهند ! آرامش ایجاد کرده برای دختر قاچاقچی وزیر! به نظر شما دولتی که وزیرش در ۹۰ شرکت عضو است میتواند به فقراء رسیدگی کند!؟

حجت الاسلام قدیری در پایان خاطر نشان کرد:  این آقا امروز در اصفهان گفته ما دنبال آرامشیم. کدام آرامش شما که همه را خفه کرده اید خفقان حاکم کردید!!من ۱۵ سال است که منبر میروم و سخنرانی میکنم برای اولین مرتبه در این چهارسال تهدید شده ام توسط نهادهای امنیتی دولتی و به من گفتند چرا میگویی در این چهارسال آمریکا جسورتر شده است!!! ما تا کنون به آمریکا اهانت کرده ایم و از این به بعد هم آمریکا را زیرپا له خواهیم کرد هرچند شما بخواهید تذکر دهید.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

محمد دوشنبه 15 می 2017 - 11:48 ب.ظ

سایت انار ما بازم خوبیش به اینه که اصلا طرفدار نداری .پس سنگین تر اینه که درش رو ببندی. سایتی که بیننده نداشته باشه اصلا به علافیش نمی ارزه. پس برو خونتون.

نسب سه‌شنبه 16 می 2017 - 12:31 ق.ظ

سلام *رفیق دوران مدرسه*علی برکت الله

عبدالهی سه‌شنبه 16 می 2017 - 10:54 ق.ظ

آقا یه کمی کوتاه بیا

عظیمی سه‌شنبه 16 می 2017 - 10:55 ق.ظ

خیلی حرفهاتون نادرسته

ناشناس سه‌شنبه 16 می 2017 - 12:33 ب.ظ

سلام من کاری ندارم به شخص خاصی ولی خراب کردن یه نفر راهی برای برد نیست

دهه 70 ی سه‌شنبه 16 می 2017 - 2:32 ب.ظ

مطلبی درباره این موضوع بگید

صادق سه‌شنبه 16 می 2017 - 5:10 ب.ظ

علی برکت الله

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی