یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

سیدحسین صابری دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: کناره‌گیری قالیباف به نفع حجت‌الاسلام رئیسی یک اقدام هوشمندانه، شجاعانه و ولایت‌مدارانه است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: کناره‌گیری قالیباف به نفع حجت‌الاسلام رئیسی یک اقدام هوشمندانه، شجاعانه و ولایت‌مدارانه است.

به گزارش ” انارما ” سیدحسین صابری یکی از فرهیختگان اناری و از فعالان سیاسی در استان کرمان با اشاره به کناره‌گیری قالیباف به نفع حجت‌الاسلام رئیسی از اقدام هوشمندانه، شجاعانه و ولایت‌مدارانه و تشکیلاتی قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری انقلاب تشکر کرد.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان بیان کرد: قالیباف در آخرین روزهای تبلیغات انتخاب ریاست جمهوری شجاعانه انصراف خود را اعلام کرد و در کنار حجت‌الاسلام رئیسی قرار گرفت و اعلام کرد با تمام توان در کنار ایشان قرار دارد و در راستای خدمت به مردم آماده همکاری است.

وی با بیان اینکه امروز این اقدام مورد استقبال گرم و هوشمندانه رئیس ستاد انتخابات قالیباف در استان و شهرستان‌ها و همچنین هواداران و اعضای ستاد قرار گرفت، اظهار کرد: امیدواریم با همدلی و وحدت و انسجام کامل با حضور حماسه‌ساز همه نیروهای ارزشی و انقلابی در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه و در پای صندوق‌های رأی یک «نه» محکم به شرایط فعلی داده شود.

صابری افزود: در شرایط کنونی دولت به‌جای تکیه بر نیروها و توانمندی‌های داخلی به بیرون نگاه دارد و بخش عمده‌ای از نیروهای انقلابی و جوانان و متخصص را کنار گذاشتند که امیدواریم به این شرایط خاتمه داده شود و دولت اسلامی با همه ارکان و عناصر آماده به خدمت در جای جای کشور حاکم شود و به‌گونه‌ای حرکت کند که شهدا و امام شهدا راضی باشند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان کرمان از همه مردم ولایتمدار کرمان به‌خاطر این وحدت تشکر کرد و از آنها خواست در چند روز آینده به فعالیت‌های خود ادامه دهند و با حضور حماسی خود در پای صندوق‌های رأی دین انقلابی خود را ادا کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ali سه‌شنبه 16 می 2017 - 10:05 ق.ظ

دیروز تمام مسولین اموزش وپرورش از ترس برکناری ازسمت رفتند تو همایش روحانی شرکت کردن….

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی