دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

نماینده مردم انار و رفسنجان و  عضو کمیسیون اقتصادی  مجلس: گفت: دولت باید در چهار سال آینده تمام توان خود را در زمینه تولید بکارگیری کند. احمد انارکی محمدی،نماینده مردم انار و رفسنجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  راه دانا؛ در خصوص اولویت های اقتصادی دولت در چهار سال آینده […]

نماینده مردم انار و رفسنجان و  عضو کمیسیون اقتصادی  مجلس: گفت: دولت باید در چهار سال آینده تمام توان خود را در زمینه تولید بکارگیری کند.

احمد انارکی محمدی،نماینده مردم انار و رفسنجان و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  راه دانا؛ در خصوص اولویت های اقتصادی دولت در چهار سال آینده گفت: دولت باید در چهار سال آینده تمام توان خود را در زمینه تولید بکارگیری کند به صورتی که تمام واحدهای صنعتی و تولیدی کشور در این چهار سال تماما احیا شده و از همین بخش بتوانیم نرخ اشتغال را هم در کشور کاهش دهیم.

 

وی با بیان اینکه باید نظام بانکی هم در راستای کمک به تولید تلاش کند، اظهارداشت: باید سیاست های نظام بانکی کشور نیز در راستای حمایت از تولید تهیه و تنظیم شوند، باید این سیاست ها به گونه ای باشند که واحدهای تجاری و صنعتی به راحتی بتوانند از آنان اخذ وام کنند.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: امروز “تولید و اشتغال” یکی از مهم ترین بخش های اقتصادی کشور بشمار می رود و باید دولت به این دو بخش توجه ویژه ای داشته باشد و تمام سیاست های خود را در راستای رونق این دو مولفه اقتصادی تهیه و تنظیم کند.

 

محمدی با بیان اینکه اگر مسئله تولید در کشور حل شود به دنبال آن اشتغال نیز افزایش می یابد، عنوان کرد: با توجه به اینکه تولید یکی از اصلی ترین مولفه های اقتصادی است اگر مشکلات و مسائل مربوط به تولید در کشور حل شود به دنبال آن هم شاهد کاهش نرخ بیکاری در کشور خواهیم بود و هم از طرفی دیگر اقتصاد کشور از حالت رکود و یکدستی خارج می شود.

 

وی در بخش پایانی اظهارات خود افزود: با توجه به مطالبی که گفته شد دولت باید در چهار سال آینده از تمام ظرفیت خود برای احیای واحد های صنعتی تعطیل و نیمه تعطیل استفاده کند و همچنین به صنعتگران و تولیدکنندگان برای افزایش تولید خود تسهیلات بانکی ارائه دهد.

 

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ادامه داد: همچنین سیاست خارجی دولت باید به گونه باشد که بتوانیم محصولات و تولیدات کشور را در سایر کشورها عرضه کنیم و نگاه ما برای تامین نیاز های کشور به داخل کشور و به دست تولید کنندگان  داخلی باشد تا اینکه به خارج کشور.

 

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

جابر سه‌شنبه 30 می 2017 - 1:34 ب.ظ

هنوزمیخوادبه کاربگیره؟توچهارسال قبل چکارکرده الان میخوادانجام بده؟درختی که چهارسال اول میوه نداده توچهارسال دوم هم میوه نمیده الان این نماینده براانارچکاری انجام داده؟همش برانوق ورفسجون کار انجام داده غیرازاینه؟

یاعلی جمعه 2 ژوئن 2017 - 8:48 ب.ظ

شما مردم حقتا ن است خلایق هرچه لایق بسوز وبساز

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی