دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

مسابقات فوتسال جام رمضان انار با شفافیت قوانین و رفع نواقص و با برگزاری دومسابقه ای که امشب لغو شد از سر گرفته خواهد شد…

رئیس هیات فوتسال انار گفت:مسابقات فوتسال جام رمضان انار با شفافیت قوانین و رفع نواقص و با برگزاری دومسابقه ای که امشب لغو شد از سر گرفته خواهد  شد.

به گزارش انارما ، دومین مسابقه از جام رمضان فوتسال انار هم که قرار بود امشب بین تیم های آزادگان و باشگاه اسب سواری تینا برگزار شود به دلیل عدم هماهنگی مسئولین برگزاری و عدم شفافیت قانون برگزاری مسابقات همچون مسابقه افتتاحیه برگزار نشد.

مجید حسینی نوه رئیس هیات فوتسال شهرستان انار ضمن عذرخواهی از اهالی فوتبال شهرستان به دلیل عدم برگزاری مسابقات در شب اول علت این اتفاق را اختلاف نظر بین هیات فوتبال و فوتسال شهرستان عنوان کرد و گفت: بر حسب آیین نامه هیات فوتسال جام رمضان بصورت آزاد برگزار میشد اما هیات فوتبال شهرستان بر این نکته تاکید دارد که جام باید بصورت باشگاهی برگزار شود و بازیکنانی که در تیمی غیر از باشگاهشان بازی می کنند حتما باید رضایت نامه داشته باشند.

وی افزود: از فردا شب ۹خرداد ، مسابقات فوتسال جام رمضان انار با شفافیت قوانین و رفع نواقص و با برگزاری دومسابقه ای که امشب لغو شد از سر گرفته خواهد  شد.

حسینی نوه تاکید کرد : یقینا برگزاری جام رمضان با استناد به قوانین آیین نامه و بصورت آزاد برگزار خواهد شد.

لازم بذکر است جام رمضان فوتسال انار با شرکت ۱۳تیم در دو گروه ۷تیمی و ۶تیمی برگزار میشود.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

اناري دوشنبه 29 می 2017 - 11:55 ب.ظ

واقعا متاسفم ب ماها که خودمون رو دادیم دست مشتی مسئول بی عرضه که حتی قدرت برگزار کردن ی جام رو ندارن.

جابر سه‌شنبه 30 می 2017 - 1:29 ب.ظ

سلام کلاانارهمش همینطره تابوده همین بوده

بازاری امام سه‌شنبه 30 می 2017 - 11:23 ب.ظ

تو بیا قبول کن که اسمت گذاشتی اناری

ساسان چهارشنبه 31 می 2017 - 2:20 ق.ظ

کی گفته همیشه اینطوربوده زمان سیدمحسن بهترین جتم باپول کم وجایزه فراوان خیلی هم خوب بود

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی