دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

امام جمعه انار گفت:سند خفت بار ۲۰۳۰ با محتوای ضد دینی و اختلاف هایی که با فرهنگ اسلامی ایرانی دارد باید هر چه سریعتر به طور کامل متوقف گردد…

امام جمعه انار گفت:سند خفت بار ۲۰۳۰ با محتوای ضد دینی و اختلاف هایی که با فرهنگ اسلامی ایرانی دارد باید هر چه سریعتر به طور کامل متوقف گردد.

به گزارش انارما ، حجت الاسلام منتظری امام جمعه انار در خطبه های نماز جمعه این هفته ماه مبارک رمضان را ماه خود سازی و اصلاح نفس دانست و گفت:ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای آشتی با خداوند و تقویت اراده ها و کسب تقوای الهی است .
وی ماه رمضان را بهار قرآن دانست و گفت:بنا فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی فضای کشور باید قرآنی شود و مردم با مفاهیم قرآنی آشنا شوند .
وی افزود :نتیجه دور ماندن از قرآن کریم حاکمیت حکومت های فاسدی مثل عربستان و بحرین است که بر جان و مال آبروی مسلمانان مسلط میشوند و نه تنها بر سایر ملت ها بلکه به شهروندان خودشان هم رحم نمی کنند.
امام جمعه انار بیست و هشتمین سالروز ارتحال امام خمینی (ره) گرامیداشت و گفت:امام خمینی«قدس سره» بر ایستادگی در برابر قدرت های استکباری و بر وحدت ملی و اسلامی تاکید داشت و بر مردمی بودن نظام بارها اصرار می فرمود.
وی افزود :امام خمینی«ره» با منش اشرافی گری به شدت مخالف بود و تلاشش برای نجات محرومان و مستضعفان بود و تاکید بر انقلابی گری داشت و تا آخرین لحظات زندگی دست از مشی انقلابی بر نداشت و به شدت جدایی دین از سیاست را محکوم می نمود و جدایی سیاست از دیانت را موجب خسارت های عظیمی میدانست که به راحتی قابل جبران نبود ..
وی به انتخاب حضرت امام خامنه ای«مدظله العالی» به رهبری معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت:به گواه دوست و دشمن رهبری شجاع تر ،با تدبیر تر ،خلاق تر و هوشمند تر از رهبر عالیقدر انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای در دنیا وجود ندارد.
وی افزود :رهبری که در این ۲۸ سال کشتی انقلاب اسلامی را از دل طوفان ها و امواج سهمگین بحرانها و فتنه ها ،مدبرانه و هوشمندانه به ساحل نجات رساند رهبری که از نظر ساده زیستی و پرهیز از تجملات و زخارف دنیوی بی نظیر است .

امام جمعه شهرستان انار به سیر رونمایی و اجرای سند ۲۰۳۰در ایران اشاره نمود و گفت: این سند خفت بار در بیستم آذر ۹۵رو نمایی میشود و این موضوع با اعتراض اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی همراه می شود اما رئیس شورا رسیدگی به این اعترض را به جلسه بعد موکول می کند و بعد از آن جلسه دیگری برای پیگیری اعتراضات برگزار نمی شود  تا این که رهبر معظم انقلاب اسلامی رسما موضع گیری فرموده و سپس مراجع معظم تقلید و علمای بزرگ نیز عکس العمل نشان میدهند .
وی افزود:سند خفت بار ۲۰۳۰ با محتوای ضد دینی و اختلاف هایی که با فرهنگ اسلامی ایرانی دارد باید هر چه سریعتر به طور کامل متوقف گردد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

احسان جمعه 2 ژوئن 2017 - 4:49 ب.ظ

لعنت خدا به همه کسایی که تو این قضیه دست داشتن،میخوان اسلام رو از پایه ریشه کن کنن

محمد شنبه 3 ژوئن 2017 - 12:18 ق.ظ

شما چرا متن اصلی رو منتشر نمیکنید تا مردم بدونند.

انشاالله به زودی زود زهرا کوچولوخوب میشه شنبه 3 ژوئن 2017 - 9:41 ب.ظ

….اصلا ول کن این قضیه نیست میگه همه ی این حرفا الکی چرت پرت

انشاالله به زودی زود زهرا کوچولوخوب میشه شنبه 3 ژوئن 2017 - 9:43 ب.ظ

همه ی پولدارا وسوسول موسولاموافق سند ۲۰۳۰فکر میکنه چه خبره

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی