جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

جمعی از هنرمندان انار با امضای بیانیه ای خواستار ابقای علی رحیمی شهردار فعلی انار از سوی شورای شهر شدند…

به گزارش انارما ، جمعی از هنرمندان انار با امضای بیانیه ای خواستار ابقای علی رحیمی شهردار فعلی انار از سوی شورای شهر شدند.

در متن این بیانیه آمده است:

اعضای محترم شورای شهر

با توجه به آغاز کار شورای شهر جدید و تصمیم مهم برای انتخاب شهردار به اطلاع می رساند که ما جمعی از هنرمندان با در نظرگرفتن خدمات چهارساله مهندس رحیمی راد از جمله: تاسیس تالار شهر جهت استفاده هنرمندان برای ارائه فرهنگ و هنر ، تاسیس نگارخانه برای ارائه آثار هنرمندان اناری ،پیگیری های ایشان جهت تاسیس پلاتو ،برگزاری کنسرت ها ، جشن ها ، جنگ شادی و مراسمات مختلف ،حمایت از هنرمندان در جشنواره های مختلف در مراکز استان ها و شهرستان ها ،حمایت همه جانبه از هنرمندان در رشته های مختلف و حضور ایشان همچون مخاطبان دیگر در اجرا اکثر تئاتر ها و برنامه های هنری دیگر… که زحمات فراوانی کشیده اند و فرهنگ و هنر شهر تا ابد دستشان را می بوسد و ما همگی قدردان زحمات ایشان و خواستار ابقای ایشان برای ادامه راه و همکاری با هنرمندان هستیم.

در ضمن از حسن همکاری شورای جدید شهر و حمایت همه جانبه این شورا تقدیر و آرزوی موفقیت این شورا را در چهارسال پیش رو داریم.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

اناری حاضر یکشنبه 13 آگوست 2017 - 12:45 ب.ظ

سلام
خیلی هم آش دهن سوزی نبود
تو این بحران آب و خشک سالی های مداوم فلسفه هدر دادن آب تو خیابونا به جای جویهای آب و درست کردن آب نما و پارک آبی دیگه چه صیغه ایه … مگه همین دوستان و مجموعه اونها نبودن که معترض حرم شهید گمنام در کنار ارگ ساسانی و و باعث تخریب آثار باستانی بودن … الان این پارک آبی کنار ارگ ساسانی ممد حیات شد ؟
شوری جدید میتونه با تامل و تفکر یه نیروی بهتر که شاید ایده های بهتری داشته باشه بیاره … به هر حال لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق
از زحمات و تلاشهای شوری قدیم و شهردار و مجموعه شهرداری تشکر

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی