جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

در چهارمین روز از هفته دولت با حضور سیدضیاء طباطبائی فرماندار شهرستان انار ، امام جمعه انار  و سایرمسئولان ، ۵ پروژه در شهرستان انار افتتاح  شد

 

به گزارش ”انارما” ؛صبح امروز دوشنبه فرماندار انار به همراه تنی چند از مسئولین با حضور در روستاهای شهرستان انار  از طرح ها و پروژه های عمرانی روستایی و طرح های جهاد کشاورزی که بمناسبت هفته دولت در یکسال گذشته آماده شده بودند افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفتند.

از جمله این طرح ها که صبح امروز افتتاح شد می توان به موارد ذیل اشاره نمود:

فتتاح استخر ۵۰۰۰ متر مکعبی  اراضی بشر آباد که با اعتباری بالغ بر ۱ میلیاردو سیصد میلیون ریال احداث و به بهره برداری رسید.
-افتتاح پروژه عمرانی آسفالت معابر بیاض خیابانهای ولیعصر و بلوار صاحب الزمان (عج) شامل ۶۰۰ متر جدولگذاری ،زیرسازی و ۱۲ هزار متر مربع آسفالت با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد و سیصد میلیون ریال توسط دهیاری انجام شده است.
-افتتاح پروژه عمرانی آسفالت معابر روستای گلشن به متراژ ۶۰۰۰ متر مربع زیرسازی و آسفالت با اعتباری بالغ بر ۱میلیارد و پانصد میلیون ریال توسط دهیاری.
-افتتاح پروژه عمرانی آسفالت معابر روستای بهشت آباد به متراژ ۷۰۰۰ متر مربع زیرسازی و آسفالت با اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و پانصد میلیون ریال توسط دهیاری.

 
انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی