پنج شنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thursday 2 May 2024

همایش طلایه داران ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان انار با حضور استاد معماریان از مشهد برگزار شد…

به گزارش انارما ، عصر دیروز سه شنبه ۲۵مهر همایش طلایه داران ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان انار با حضور استاد معماریان از مشهد برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ مرادی زاده فرمانده سپاه انار با تاکید بر وظیفه سنگین طلایه داران ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اینکه بعضا می بینیم گفته می شود رزمندگان و بسیجیان در دوران دفاع مقدس گاها بی ترمز عمل می کردند تعبیر امروزی این کلمه همان حرکت جهادی است.

وی افزود:حرکت جهادی در زمینه امر به معروف اینست که ما تحقق این مهم را فقط به جلسات محدود نکتیم و در مقام عمل نیز جهادی عمل کنیم.

در ادامه مراسم استاد معماریان با  تبیین نکات کلیدی در راه رسیدن به هدف گفت: برای تحقق هر امری ابتدا باید نسبت به آن معرفت و دانش داشته باشیم  چرا که در سایه دانش و تفکر شناخت حاصل خواهد شد.

وی فرهنگ سوال کردن را بسیار مطلوب عنوان کرد و گفت:در برخورد هایمان با دیگران و در ذهن مخاطبانمان همواره سعی کنیم سال ایجاد کنیم چرا که اشاعه این  سوال موجب بیشتر به تکاپو افتادن اذهان می شود.

عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مششهد در ادامه در ادامه یکی از اهداف انقلاب اسلامی را جراحی بینش ها عنوان کرد و گفت:اما متاسفانه می بینیم بعد از گذشت قریب۴۰سال از انقلاب ایران بیشترین عمل جراحی بینی را در سطح جهان دارد و این  بدین معنی است که بجای تحقق هدف انقلاب که همان جراحی بینش ها بوده به جرحثی بینی روی آورده ایم.

معماربان در ادامه تصریح کرد: بهترین تعریف از انسان را حضرت علی(ع) دارند و این راهم باید بدانیم دنیای شرق و غرب روح انسان را مسلخ کرده و کرامات انسانی را لگد مال کرده است و در مقابل انقلاب اسلامی به دنبال حفط کرامات ذاتی و نفسی بچه ها می شوند.

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی