دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Monday 29 April 2024

به گزارش ” انارما” ؛ سرهنگ احمد مرادی زاده ضمن گرامیداشت هفته بسیج و حلول ماه ربیع الاول، اظهار کرد:  بسیج نهادی مردمی و انقلابی در فرهنگ جامعه است و مردمی بودن از مهمترین سرمایه ها و ظرفیت های بسیج می باشد. فرمانده ناحیه مقاومت سپاه انار  با بیان اینکه  ۲۹ آبان تا پنجم آذر هفته بسیج نامگذاری شده است، گفت: همزمان با این هفته بیش از ۱۸ […]

به گزارش ” انارما” ؛ سرهنگ احمد مرادی زاده ضمن گرامیداشت هفته بسیج و حلول ماه ربیع الاول، اظهار کرد:  بسیج نهادی مردمی و انقلابی در فرهنگ جامعه است و مردمی بودن از مهمترین سرمایه ها و ظرفیت های بسیج می باشد.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه انار  با بیان اینکه  ۲۹ آبان تا پنجم آذر هفته بسیج نامگذاری شده است، گفت: همزمان با این هفته بیش از ۱۸ برنامه با همکاری ناحیه، حوزه ها و پایگاه های بسیج در سطح شهرستان برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان برگزاری همایش ائمه جماعات، برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی، گلباران قبور شهدا و آغاز جام تنیس روی میز را از جمله برنامه های دیگر عنوان کرد و ادامه داد: بسیجیان، پاسداران و مسئولان شهرستان در این هفته ضمن دیدار و دلجویی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با غباروبی گلزارهای شهدا با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید عهد و پیمان خواهند بست.

سرهنگ مرادی زاده اهم برنامه های این هفته را با شعار بسیج مظهر مردم سالاری دینی اعلام کرد و گفت در اولین روز این هفته با افتتاح کارگاه قالی بافی و صنایع تبدیلی آغاز و با برگزاری اجتماع شکوه مقاومت در آخرین روز هفته بسیج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیدگاه کاربران

جواهر صدر دوشنبه 20 نوامبر 2017 - 10:43 ب.ظ

تاریخ فقط وقایع را ثبت می کند
اما داستانها، حقایق را.
داستان زندگی دانیال نبی بسیار آموزنده است.

به ذهنت بسپار؛ دانیال را که حاضر نشده بود از ایمان خود دست بکشد در قفس شیری انداختند
اما او بدون هیج آسیبی از آنجا سالم بیرون آمد.

این داستان فقط به یک چیز اشاره دارد: ‌
این که عشق به حقیقت، برتر از خود زندگی است.
اینکه باید زندگی را فدای عشق کرد نه برعکس.

هنوز حقیقت طلبانی چون دانیال در رنج و عذاب به سر می برند، زیرا جامعه بر دروغ متکی است و نمی تواند حقیقت را تحمل کند.

انسان حقیقت طلب نباید بترسد.
هیچ چیز نمی تواند به او آسیب برساند، حتی شیرهای درنده، زیرا او چیزی را می شناسد که در او جاودان و نابود نشدنی است.

حتی مرگ نیز نمی تواند آنرا از بین ببرد.  زندگی در راه دروغ بی ارزش است و مردن در راه حقیقت یکی از بزرگترین برکات زندگی.

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی