جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

مجری طرح اقتصادی گفت: بزرگترین مشکل تولید محصولات بسته بندی در شهرستان انار بازاریابی و فروش محصولات است، چرا که اگر ما محصولات خود را تولید کنیم ولی بازاری برای فروش آنها نداشته باشیم فقط ضرر می‌کنیم

به گزارش ” انارما ” ؛ زمانی که حرف از اقتصاد مقاومتی به میان آمد کسی فکرش را هم نمی‌کرد که این حوزه پرتوان و با ظرفیت بتواند زمینه‌ساز بروز استعدادها و توان مردمی در این عرصه پر تلاطم شود و برخلاف دولتی‌ها که هنوز در تب و تاب برگزاری همایش برای تبیین اقتصاد مقاومتی در جامعه هستند با انجام پروژه‌های خرد و خانگی تکانی به جسم از نفس افتاده اقتصاد در کشور بدهند.

 

رضا درویشی یک از مجریان موفق در طرح  اقتصاد مقاومتی به عنوان ” تولید کننده  محصولات بسته بندی حبوبات” در حجت آباد شهرستان انار می باشد .

رضا درویشی در گفت وگو با خبرنگار ما درباره نحوه فعالیت این کارگاه نیز ابراز کرد: این کارگاه برای اولین بار سال گذشته با استفاده از تسهیلات اقتصاد مقاومتی ۴۰میلیون تومانی توانستم نشان دهم که با اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی و با کوچکترین تسهیلات می توان اقدامات بزرگی انجام داد و حتی برای دیگران نیز فرصت های شغلی ایجاد کرد.

این مجری طرح اقتصاد مقاومتی نه تنها برای خود بلکه برای ۵ نفر دیگر نیز فرصت های شغلی ایجاد کرده و آنان را نیز در این طرح سهیم کرده است به طوری که حتی بستگان دور و نزدیکش نیز در این طرح او را یاری کرده و سهم خاصی را نیز برای خود دریافت می کنند.

رضا درویشی بزرگترین مشکل خود را بازاریابی و فروش محصولات بر شمرد و عنوان کرد: اگر ما محصولات خود را تولید کنیم ولی بازاری برای فروش آنها نداشته باشیم محصولاتمان در انبارها می‌ماند و ما فقط ضرر می‌کنیم.

وی درباره افزود: از دیگر مشکلات ما تامین منابع مالی، گران‌شدن محصولات به دلیل کمبود نقدینگی است که اگر بتوانیم در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مغازه های سطح شهرستان و حتی استان فضا و فرصتی برای فروش محصولات خود پیدا کنیم، می‌توانیم بخشی از این مشکلات را برطرف کنیم ولی نمیدانم چرا مغازه داران از محصولاتی که بازاریابان از استان های دیگر به آنها رجوع میکنند اقدام به خرید آن محصولات می کنند.

وی بیان کرد: علاوه بر این اگر بخواهیم کارمان را وسعت ببخشیم و محصولات خود را به خارج از استان ارسال کنیم باید پاسخگوی نیاز مشتریان خود نیز باشیم که این هم موضوع بسیار مهمی برای ما است.

این فعال اقتصادی با تشریح برنامه‌های خود برای گسترش کارگاه بسته بندی حبوبات و خشکبار تصریح کرد: اگر چه وضعیت اقتصادی استان بسیار بد است وباید محتاط و دست به عصا راه رفت اما ما توانسته‌ایم هزینه‌های صرف شده برای راه اندازی کارگاه را جبران کنیم و کار خود را تا حدودی گسترش دهیم.

انتهای پیام/

 

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی