شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

مسعود کرباسیان وزیر  اقتصاد و دارایی در دولت دوازدهم با همراهی اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و رئیس مناطق آزاد کشور روز گذشته به استان کرمان سفر کرد و علی رغم اطلاع رسانی از سوی نماینده مردم انار و رفسنجان که بنا بود جهت بررسی مشکلات اقتصادی ،افتتاح و کلنگ زنی پروژه های اقتصادی شهرستان انار بازدید کند اما به انار سفر نکرد.

به گزارش خبرنگار ” انارما ”  مسعود کرباسیان وزیر  اقتصاد و دارایی در دولت دوازدهم با همراهی اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی و رئیس مناطق آزاد کشور روز گذشته به استان کرمان سفر کرد و علی رغم اطلاع رسانی از سوی نماینده مردم انار و رفسنجان که بنا بود جهت بررسی مشکلات اقتصادی ،افتتاح و کلنگ زنی پروژه های اقتصادی شهرستان انار بازدید کند اما به انار سفر نکرد.

روز گذشته مسعود کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی با همراهی اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ، رزم حسینی استاندار، سفیر کشور چین و رئیس مناطق آزاد کشور از منطقه ویژه اقتصادی شهرستان رفسنجان بازدید کردند.

با توجه به اینکه نماینده انار و رفسنجان در مجلس اعلام کرده بود با حضور وزیر اقتصاد امکان‌سنجی منطقه ویژه اقتصادی شهرستان انار امروز انجام می شود انتظار می‌رفت که کرباسیان وزیر اقتصاد و دارایی، حمایت‌های بیشتری از عملیات‌های اجرایی مرتبط با شرکت مس نسبت به  فعالیت‌های خود در شهرستان انار داشته باشد.

ظهر امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه در جلسه شورای اداری شهرستان انار با حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

علی جمعه 20 آوریل 2018 - 6:32 ب.ظ

قشر بی درد(وزیر) برا چی بیاد انار!!!!!!!

اناری شنبه 21 آوریل 2018 - 11:00 ق.ظ

لطفااز پیام رسان های داخلی بیشتر حمایت کنید یه سایتی توی انار هست تا میتونه افکار اناری ها با خبرهایی که از آمد نیوز دروغگو می آورد ذهن اذهان عمومی رو خراب میکنه

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی