جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 3 May 2024

امام جمعه شهرستان انار گفت:دشمن با جنگ روانی می‌خواهد اینگونه القاء کند که دولت و حاکمیت توان کنترل و بهبود اوضاع اقتصادی را ندارند و در نهایت می خواهد مردم را به تجمعات و اعتراضات خیابانی فراخواند

به گزارش ” انارما ” ؛ حجت الاسلام منتظری در خطبه های نماز جمعه این هفته به جنگ روانی دشمن اشاره کرد و گفت: دشمن با جنگ روانی می‌خواهد اینگونه القاء کند که دولت و حاکمیت توان کنترل و بهبود اوضاع اقتصادی را ندارند و در نهایت می خواهد مردم را به تجمعات و اعتراضات خیابانی فراخواند.

وی افزود: همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند دشمنان، هنوز ملت ایران را نشناخته اند و نمی دانند که در نظام اسلامی مردم یعنی حاکمیت و این دو هیچ گاه از هم جدا نبوده و نخواهد بود .

امام جمعه شهرستان انار گفت: شرایط نابسامان اقتصادی، بخشی به فسادهای اقتصادی و بخشی به ناکارآمدی بعضی از مسئولان دولتی و قضایی بستگی دارد .

وی افزود:همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی و مراجع عظام تاکید نمودند مطالبات مردم این است که اگر مسئولی توانایی ندارد سریع عوض شود و نیروهای با انگیزه، انقلابی و متخصص جایگزین آنها بشوند.

وی افزود:باید گلوگاه‌های فساد در بانک ها، گمرکات، بنادر، مناطق بایدکنترل شود.وی افزود:تیم اقتصادی دولت باید هماهنگ قوی و مقتدر برخورد کنند.

وی در ادامه گفت :از مسئولین دستگاه قضایی می خواهیم احکام مفسدان اقتصادی هرچه سریعتر صادر و به مجازات برسند که دیگران جرات سوء استفاده های کلان را نداشته باشند.

حجت الاسلام منتظری گفت:ملت ایران ضمن اینکه مطالباتش را درخواست میکند باید مواظب توطئه های دشمن هم باشد.

وی گفت:همه می‌دانند که دشمنان برای ما نقشه کشیدند لذا باید همه مواظب شیطنت‌های دشمن باشیم و با اتحاد و انسجام در مقابل توطئه دشمن ایستادگی کنیم .

حجت الاسلام منتظری گفت:آنهایی که از گوشه و کنار در داخل و خارج از کشور مردم را به شورش و آشوب دعوت می‌کنند اینها دشمن قسم خورده ملت ایرانند .

حجت الاسلام منتظری در ادامه گفت : از جوانان و نوجوانان، دختران و پسران شهرستان انار که در رشته های مختلف علمی. مذهبی ، هنری و ورزشی موجب افتخارات برای شهرستان انار شدند تقد یر و تشکر میشود.

وی افزود : از عضو تیم هنرجویان استان کرمان سرکار خانم نفیسه ناجی که رتبه اول استانی و رتبه جهارم کشوری را کسب کردند تقدیر و تشکر می گردد.

وی در ادامه گفت : از دانش آموزان شهرستان که در آزمون سراسری دانشگاهها رتبه های بسیار خوبی را در گروه‌های آزمایشی کسب کردند تقدیر و تشکر کرد.

امام جمعه انار گفت : از دانش‌آموزانی که به مسابقات کشوری قرآن، معارف اسلامی و مسابقات فرهنگی و هنری راه پیدا کردند و همچنین از تیم هاپکیدوی شهرستان انار که صاحب مدال های افتخار آفرینی برای شهرستان انار شدند تقدیر و تشکر می شود.

وی در ادامه افزود :از دو تن از نوجوانان عزیز به نام آقای مهدی جدیدی و علیرضا پوزن که عضو تیم ملی چرتکه ایران هستند و به مسابقات بین المللی راه پیدا کردند تقدیر و سپاسگزاری میشود .

حجت الاسلام منتظری گفت : علت عدم حضور مسئولین در مراسم استقبال ازافتخار آفرینان عدم اطلاع‌رسانی دقیق می باشد و ما معمولا خبرها را از سایت‌ها و رسانه‌ها می‌شنویم و می‌بینیم.

حجت الاسلام منتظری گفت: در راستای خدمات درمانی و بهداشتی در شهرستان انار کلینیک تخصصی دیابت افتتاح شد که از دکتر برجی و دکتر خانم عبداللهی و همه دست‌اندرکاران بهداشت و درمان و ریاست دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و خیر محترم جناب آقای حاج اکبر ذوالفقاری تقدیر و تشکر به عمل می آید.

وی در پایان گفت : از تلاشها و زحمات سی ساله آزاده گرانقدر حاج مهدی عسکری در اداره تامین اجتماعی انار تقدیر میشود و برای رئیس جدید جناب آقای حکیمی آرزوی توفیق و خدمت خالصانه داریم.

دیدگاه کاربران

هیئت رزمی شنبه 4 آگوست 2018 - 1:24 ب.ظ

لطف وارادت مسئولین نسبت به افتخارآفرینان درعرصه علم وهنروورزش چندسالی هست ازبین رفته حاج آقاجادارازابرازمحبت جناب عالی وحمایتهای پی درپی شهرداررحیمی وشورای اسلامی شهرستان تقدیروتشکرکنیم ان شاالله پایدارباشید

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی