شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

امام جمعه شهرستان انار گفت: یکی از گلایه های مردم از هیات ها ، صدای بلند  بلندگوها و مداحی هاست که هیات ها بایستی رعایت نمایند و از علم گردانی پرهیز کنند.

رعایت حقوق شهروندی بر هرمسلمانی واجب است و هیئت‌های مذهبی از ایجاد مزاحمت و آلودگی صوتی خودداری کنند.

به گزارش ” انارما ” ؛ جلسه هماهنگی با هیات های مذهبی جهت استقبال از ماه محرم در فرمانداری برگزار شد
حجت الاسلام منتظری امام جمعه ضمن تسلیت شهادت امام حسین (ع) و یاران ایشان ، گفت: برنامه های عزاداری همه ساله بصورت خودجوش برگزار و سال به سال بر عظمت آن افزوده میشود.
وی تاکید کرد یکی از گلایه های مردم از هیات ها ، صدای بلند  بلندگوها و مداحی هاست که هیات ها بایستی رعایت نمایند . از علم گردانی پرهیز شود.
علی زهرودی فرماندار نیز ضمن تسلیت این ایام ، افزود مدیریت هیات ها توسط خودشان بایستی به نحو احسن صورت گیرد.
وی تاکید کرد با توجه به برنامه ریزی دشمنان در خدشه وارد کردن به مراسمات عزاداری ، هیات ها بایستی مسئول انتظامات مشخص کنند و در کلیه مراحل مراسم عزاداری ، اعم از طبخ و توزیع غذا ، شربت و ورودی و خروجی نظارت بعمل آید و همچنین موارد ایمنی که می تواند به سلامتی افراد خدشه وارد کند بایستی پیشگیری و رفع گردد.
وی افزود از ایجاد آلودگی صوتی بخصوص در آخر شب خودداری گردد تا موجبات نارضایتی مردم را در پی نداشته باشد.
سرهنگ خلیلی فرمانده انتظامی نیز در این جلسه از صدای بلند طبل ها و بلندگوها گلایه نمود و افزود ما بایستی هوشیار باشیم تا ابزار دست دشمن نشویم. وی با اشاره به آمار تماسهای سال گذشته افزود بیشترین تماس های مربوط به ایجاد مزاحمت صدای بلندگوهای مساجد و حسینیه ها بوده است.
انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس سه‌شنبه 11 سپتامبر 2018 - 4:57 ب.ظ

راست میگید فکری بحال عروسی ها ونور افشانی ها بردارید تانصف شب مزاحم مردم هستند هنوز محرم نیامده انتقاد دارید

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی