جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

سید حسین جعفری با اعلام این خبر گفت: سیزدهمین جشنواره قرآن استانی مدهامتان ۱۸ لغایت ۲۰ مهرماه به میزبانی شهرستان انار برگزار می شود.

به گزارش ” انارما ” ؛ سیدحسین جعفری مسئول دبیرخانه سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان استان کرمان با اشاره به ظرفیت های خوب قرآنی شهرستان افزود: شهرستان انار از سال قبل به عنوان محل دائمی برگزاری جشنواره قرآنی مدهامتان تعیین شده است. وی تصریح کرد: دوازدهمین دوره جشنواره به نحو بسیار مطلوبی در این شهرستان برگزار شد و امیدواریم با تلاش ستاد برگزاری جشنواره امسال هم شرکت کنندگان از برگزاری سیزدهمین دوره خاطره خوشی داشته باشند.

وی افزود: در این دوره ۲۶۰ نفر از سراسر استان در ۱۳ رشته قرآنی با هم به رقابت می پردازند و استاد شیخ زاده از قاریان و داوران مطرح کشوری هم برای داوری حضور دارند.

این مقام مسئول همچنین از برگزاری کارگاههای آموزشی عمومی و خصوصی بصورت رایگان در حاشیه جشنواره خبر داد و افزود: یک کارگاه آموزشی ویژه کلیه شرکت کنندگان در مورخ چهارشنبه۱۸ مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء در محل رواق امام زاده محمد صالح(ع) و یک کارگاه دو روزه آموزشی مروجان قرآنی ویژه ائمه جماعت روستاهای سراسر استان در تاریخ های ۱۹ و ۲۰ مهرماه با حضور اساتید برجسته در حاشیه این جشنواره برگزار می شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان انار خاطرنشان کرد: کارگاههای آموزشی در محل امامزاده محمدصالح ، مسابقات بانوان در محل دانشگاه آزاد اسلامی و مسابقات آقایان در محل تالار شهربرگزار می شود.

سیدحسین جعفری از برگزاری شبی در محفل قرآن در پنج نقطه از شهرستان همزمان با افتتاحیه جشنواره در چهارشنبه شب خبر داد و افزود: این محافل با حضور قاریان برجسته کشوری و استانی و حافظان و قاریان شهرستان انار در ۵ مسجد همزمان برگزار می شود.

وی همچنین گفت: مراسم پرشکوه شبی در محضر قرآن پنجشنبه شب در محل رواق امامزاده محمدصالح ، با حضور قاری کشوری آقای شیخ زاده و حضور کلیه متسابقین و علاقمندان به کلام وحی ، هم از دیگر برنامه های این جشنواره است.
جعفری عنوان کرد: مراسم اختتامیه جشنواره سیزدهم صبح جمعه ساعت ۹ صبح با حضور مسئولین کشوری و استانی در محل تالار شهر انار برگزار می شود.

رئیس اداره ارشاد شهرستان انار از ،فرمانداری ، نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس، دفترامام جمعه، شهرداری، شورای شهر، روابط عمومی مس سرچشمه، سپاه، دانشگاه آزاد اسلامی، آموزش و پرورش ، اوقاف، مدیریت آستان مقدس امامزاده و تبلیغات اسلامی به جهت همکاری گسترده در برگزاری این رویداد فرهنگی در شهرستان انار تشکر کرد.
وی همچنین از جناب آقای علیزاده مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و آقای ابدالی تکلو مسئول محترم دبیرخانه کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان کرمان هم تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی