جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

فرمانده انتظامی انار از توقیف دو دستگاه کامیون و کشف۲۸۰ راس دام زنده قاچاق به ارزش حدودا دو میلیارد و پانصد میلیون ریال در آن شهرستان خبر داد

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ “رضا خلیلی نژاد” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار کرد: در راستای اجرای تشدید طرح مبارزه با قاچاق کالا، ماموران پلیس اطلاعات این فرماندهی در محورهای مواصلاتی به دو دستگاه کامیون حامل احشام زنده مظنون و آنها را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی مدارک متوجه شدند که هر دو کامیون حامل ۲۸۰ راس دام قاچاق و فاقد مجوز و مدارک دامپزشکی است واز نقاط غربی کشور بارگیری و به مقصد بندرعباس واحتمالا جهت خروج غیر قانونی از کشور بارگیری شده بودند که مراتب درحال بررسی است.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ارزش ریالی احشام مکشوفه برابر نظر کارشناسان حدودا ۲ میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال برآورد شده است، عنوان داشت: در این خصوص ۲دستگاه تریلر توقیف , ۴نفر متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند ضمن اینکه با اجرای طرح مهار در استان یک دستگاه تریلر دیگر نیز به تعداد ۱۴۰رأس در سیرجان نیز توقیف گردید .

این دومین محموله کالای قاچاق دام زنده می باشد که توسط مامورین انتظامی در ماه جاری در شهرستان انار توقیف و محموله قبلی به تعداد ۲۹۰راس ضمن کشتار با قیمت تنظیم بازار در بین مردم توزیع گردید .

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی