جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلوواتی در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع در مدت زمان ۶ماه به بهره برداری رسید و انرژی تولیدی آن وارد مدار شد.

به گزارش ” انارما ” ؛ طی مراسمی امروز دوم آبان ماه با حضور مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی استان و شهرستان انار، امام جمعه، معاون فرماندار و دیگر مسئولین شهرستان طرح نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلو واتی افتتاح و چند طرح دیگر در این دانشگاه کلنگ زنی شد.

در ابتدا باحضور دکتر منظری توکلی ریاست دانشگاه آزاد استان کرمان و مسئولین ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا مزار شهید گمنام واحد انار عطر افشانی و گلباران شد.

دکتر قدیری اناری در این مراسم افزود: مقبره و المان شهید گمنام در زمینی به مساحت ۲۵۰۰ مترمربع شامل محوطه سازی و یادمان شهید کلنگ زنی شد و در کوتاهترین زمان ممکن به بهره برداری خواهد رسید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به طرح افتتاح نیروگاه خورشیدی افزود: نیروگاه خورشیدی ۱۰۰ کیلوواتی در زمینی به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع در مدت زمان ۶ماه به بهره برداری رسید و انرژی تولیدی آن وارد مدار شد.

قدیری اناری از دیگر طرح های در دست اقدام واحدانار را ساخت گلخانه هیدروپونیک هوشمند ذکر نمود و اعلام کرد این طرح در زمینی به مساحت ۴۵۰۰مترمربع در حال احداث است که به زودی مورد افتتاح و بهره برداری قرار می گیرد.

از دیگر برنامه های این مراسم بازدید از استخر شنای واحد که در دوسالن مجزا ویژه آقایان و بانوان می باشد که ورثه مرحوم علی اکبر امین قول مساعد دادند بزودی تکمیل و مورد افتتاح قرار گیرد. در ادامه از گلخانه در حال ساخت هیدروپونیک هوشمند بازدید و مقرر شد به زودی مورد افتتاح قرار بگیرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی