یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sunday 28 April 2024

جشنواره فرهنگی ورزشی « دا » در روز جمعه ۱۲ فروردین با اجرای نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات خانگی ، مسابقات بازیهای بومی و محلی و چندین برنامه دیگر در سالن چند منظوره بیاض برگزار می گردد

به گزارش ” انارما ” ؛ صبح جمعه ۵ بهمن جلسه هماهنگی برگزاری برنامه های ورزشی روستایی با حضور رییس ، نایب رییس ، دبیر و مسئول روابط عمومی هیات ورزشی روستایی و تنی چند از اعضای شوراهای اسلامی ، دهیاران و نمایندگان ورزش روستایی در مسجد امام حسن مجتبی (ع)بیاض برگزار گردید.

در این جلسه مقرر گردید جشنواره فرهنگی ورزشی « دا » در روز جمعه ۱۲ فروردین با اجرای نمایشگاه صنایع دستی و تولیدات خانگی ، مسابقات بازیهای بومی و محلی در رشته های هفت سنگ مهارتی ، چوب کشی ، طناب کشی و سنگ چاری ، تجلیل از مادران شهید ، دعوت از کار آفرینان زن روستایی و چندین برنامه دیگر در سالن چند منظوره بیاض برگزار گردد.

در این جلسه همچنین در خصوص نحوه برگزاری مسابقات المپیاد روستایی بحث و تبادل نظر گردید.

از مباحث دیگر این جلسه پیشنهاد برگزاری مسابقات ورزشی خانوادگی در رشته های سنگ چاری ، ۲۴ خونه ، تنیس روی میز و فوتبال دستی (هم در حوزه بانوان و هم آقایان ) از سطح خانواده ، محله، روستا ، دهستان و در نهایت شهرستان و در پایان تجلیل از نفرات برتر بود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی