جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان انار گفت: مجمع بسیج بزرگترین جمع نخبگان، صاحب‌نظران و ایده پردازان در هر شهرستان بوده که دارای ارکان مختلفی است.

به گزارش ” انارما ” ؛ در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری و عملیاتی کردن فرمایشات ایشان و با هدف حفظ انسجام بیشتر اقشار بسیج، اولین مجمع بسیج در سال ۹۷ باحضورنمایندگان اقشار مختلف بسیج در سالن سازمان تبلیغات با حضور مسئولین ادارات و روسای کارگروه برگزار شد.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان انار محسن جمالی زاده گفت: مجمع بسیج بزرگترین جمع نخبگان، صاحب‌نظران و ایده پردازان در هر شهرستان بوده که دارای ارکان مختلفی است.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : این مجمع در قالب ۸ کارگروه به فعالیت های فرهنگی اجتماعی اقتصادی میپردازد  و وظایف این کارگروه در خصوص مسائل شهرستان برمبنای مکتب امام راحل و ارائه راه حل های تخصصی به منظور کمک به کار آمد سازی دستگاه ها و سازمان ها و امید بخشی به مردم ،مطالبه گری برای رشد جامعه است.

جمالی زاده در ادامه افزود : کارگروه فرهنگی شهرستان یکی از کارگروه های تخصصی است که راهکارهای متنوع در زمینه های فرهنگی ارائه و اجرا مینمایند .

این مقام مسئول در ادامه به تشریح وظایف کارگروه ها و عملکرد هاآنان در یک سال اخیر پرداخت.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی