شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

رئیس منابع طبیعی و ابخیزداری شهرستان انار اعلام کرد نقش پروژه پخش سیلاب بیاض در کاهش خطر سیل باعث شد تا میزان تقریبی ۱۰۰ هزار مترمکعب اب در پشت بندها ذخیره گردد

به گزارش ” انارما ” ؛ جلال حسن شاهی رئیس منابع طبیعی و ابخیزداری شهرستان انار گفت : در پی بارندگی های روز گذشته در بالادست حوزه آبخیز بیاض و جاری شدن رودخانه ، شبگ گذشته ششم فروردین ماه از ساعت ۱۹ تا ۳ بامداد با تلاش همکاران این اداره و پیمانکار پروژه و با کمک دو دستگاه لودر و بیل مکانیکی  سیلاب رودخانه بیاض به پشت بندهای پروژه مذکور هدایت شد .

وی در ادامه عنوان کرد : در این عمل نتیجه آن میزان تقریبی ۱۰۰ هزار مترمکعب اب در پشت بندها ذخیره گردید که به اذعان مسؤلین محلی و اهالی روستاهای پایین دست نقش مهمی در کاهش خطرات ناشی از سیل بخصوص برای روستاهای امامیه و مهدی اباد امین خواهد داشت.

حسن شاهی افزود پروژه مذکور در حال تکمیل شدن است که با احداث سرریزهای باقیمانده، حجم ابگیری بندها به ۲۰۰ هزار متر مکعب خواهد رسید .

 

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی