جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان گفت: سال گذشته بیش از ۱۷ میلیارد ریال مکمل های غذایی شامل قرص های آهن، کلسیم، ویتامین دی، قطره های آهن و مولتی ویتامین خریداری و رایگان در رفسنجان و انار توزیع شد.

به گزارش ” انارما ” ؛  احمد جمالی زاده معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان گفت:  همه مردم اعم از مادران باردار، نوزادان، کودکان و نوجوانان و افراد کهنسال خدمات اولیه بهداشتی را که راهی برای ارتقا سلامت جامعه است دریافت می کنند که در سال گذشته بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال مکمل غذایی شامل قرص های آهن، کلسیم، ویتامین دی، قطره های آهن و مولتی ویتامین خریداری و در بین افراد گروه هدف نوزادان، دانش آموزان و مادران باردار و نیز کهنسالان رفسنجان و انار‌ به طور رایگان توزیع شد.

جمالی زاده بیان کرد: سال گذشته همچنین بیش از ۳۴۵ هزار نفر در رفسنجان‌ و انار پرونده الکترونیکی سلامت تشکیل شد و ۸۸ درصد این افراد در سال گذشته حداقل یک مرتبه به مراکز بهداشتی مراجعه و خدمت بهداشتی دریافت کردند، همچنین سال گذشته ۴۰۰ هزار نفر با مراجعه به مراکز بهداشتی تحت پوشش معاونت بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی رفسنجان ویزیت شدند و ۴۱۶ هزار آ مایل در این مراکز انجام شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی