جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

حمله به افراد و ایجاد رعب و وحشت میان خانواده ها هنگامی که در خیابان دیده می شوند از کم ترین آسیب هایی است که می توان به حضور سگ های ولگرددر خیابان های انار اشاره نمود

به گزارش ” انارما ” ، حضور سگ های ولگرد در خیابان های انار مسئله جدیدی نیست و همیشه در ساعات روز یا نیمه های شب صدا وتصویر آن ها شنیده و دیده می شود، پدیده سگ های خیابانی  مدتی است به یک موضوع زیست محیطی تبدیل شده است.

دلایل حضور این تعداد سگ ولگرد در خیابان های انار خود جای سوال دارد. قربانیان معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز درباره علت حضور این همه سگ در سطح انار، رها سازی آن ها از مبادی ورودی شهر را عامل اصلی می داند و معتقد است این حیوانات که گاها هم کهنسال هستند، از شهرهای کوچک اطراف مخصوصا از طرف آذرشهر در ورودی شهر رها شده و به امید یافتن اندک غذایی در داخل شهر ها پرسه می زنند.

حمله به افراد و ایجاد رعب و وحشت میان خانواده ها از کم ترین آسیب هایی است که می توان به حضور سگ های ولگرد در انار اشاره نمود، فرقی هم نمی کند قسمت مرفه نشین شهر باشد یا حاشیه آن، اگر کمی با دقت نگاه کنیم لااقل چندقلاده از آن ها را می بینیم.

حال حضور سگ های ولگرد به سطح شهر محدود نبوده و این حیوانات ولگرد به نزدیکی منازل مسکونی و حتی دم درب خانه ها نیز سَرک می کشند.

در خصوص جمع آوری و عقیم کردن این سگ ها البته مسئولان شهرداری انار ادعا می‌کنند که حامیان محیط زیست مانع جمع آوری سگ‌ها می‌شوند.

انتهای پیام/

دیدگاه کاربران

ناشناس یکشنبه 2 ژوئن 2019 - 2:52 ب.ظ

باسلام.در کنار پارک قلعه هم تعدادی سگ هستند که همیشه در کوچه حضور دارن و رفت و امد عادی ما را مختل کرده اند.به گونه ای که ما برای بیرون امدن از خانه همیشه باید مواظب باشیم تا سگ ها حمله نکنند یک چند وقتی از دستشون راحت بودیم دوباره پیدا شدن

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی