جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

فرمانده پلیس راه کرمان-یزد(شهرستان انار) از اجرای طرح تشدید اقدامات کنترلی در خصوص استفاده تمام سرنشینان خودرو از کمربند ایمنی در جاده ها از هفته آتی خبر داد.

به گزارش ” انارما ” ؛ سرهنگ عبدالله عابدینی فرمانده پلیس راه کرمان-یزد(شهرستان انار) گفت :ماموران پلیس راه در صورت مشاهده خودروهایی که راننده و یا سرنشینان آن از کمربند ایمنی استفاده نکرده اند از هفته آتی برابر ماده۱۹قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی اقدام به اعمال قانون خواهند کرد و در این خصوص ماموران پلیس راه بدون اغماض با تخلف مذکور برخورد قانونی را به عمل خواهند اورد.

فرمانده پلیس راه انار خاطر نشان کرد:بستن کمربند ایمنی مهمترین نقش را در پیشگیری از صدمات و مرگ و میر ناشی از سوانح رانندگی دارد.

سرهنگ عابدینی ضمن تاکید بر اهمیت بستن کمربند ایمنی تصریح کرد:مهمترین علت مرگ و میر در تصادفات خونریزی های مغزی است که بستن کمربند ایمنی می تواند از برخورد سر و بدن با اشیای سخت از قبیل داشبورد،درها و سایر قسمت های اتومبیل و وارد آمدن ضربه به سر و خونریزی های مغزی و از پرت شدن به بیرون از اتومبیل جلوگیری کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی