شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Saturday 27 April 2024

امام جمعه شهرستان انار گفت :وظیفه دانش آموزان ما این است که خود را برای بدست گرفتن مدیریت های کشور با رعایت سه اصل مهارت های علمی حرفه ای و مهارت های زندگی آماده کنند و مدارس ما باید محلی برای آماده کردن دانش آموزان باشد

به گزارش ” انارما ” ، حجت الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از حضور دانش آموزان ، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان ، با اشاره به مناسبت های این روز در سالهای پیروزی انقلاب اسلامی به توطئه های دشمنان انقلاب به ویژه آمریکای جهانخوار در مقابل نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد وگفت : تحریم های اقتصادی و غیره نه تنها باعث جدایی ملت از نظام نشده بلکه باعث بالندگی و پیشرفت ملت ایران به خصوص در بحث علم و فناوری دانست .

وی نقش آفرینان اصلی را ملت عزیز و بزرگ و شریف ایران اسلامی دانست و حضور ملت و آگاهی و بصیرت ملت را در صحنه های مختلف را باعث موفقیت های بیشتر در تمامی صحنه ها برشمرد .

امام جمعه شهرستان انار با اشاره به تحریم های ایجاد شده توسط آمریکا که قصد فشار بر ملت ایران را دارند مقاومت و ایستادگی ملت را باعث رسیدن ملت به همه اهداف و آرمان ها ی مقدس خود دانست .

وی در ادامه اظهار داشت: حضور گرم و پرشور جامعه فرهنگی و دانش آموزان نشان دهنده‌ی استکبار ستیزی آنان است.
منتظری خاطرنشان کرد : هر چه در مسیر پرافتخار انقلاب پیش می رویم پایبندی ما نیز نسبت به شعار استقلال آزادی جمهوری اسلامی بیشتر می شود و این امر سبب شده تا بسیاری از ابر قدرت ها خصوصا آمریکا و دشمنان انقلاب اسلامی قدرتشان را برای ناکامی این شعار افزایش دهند.

حجت الاسلام منتظری عنوان داشت: ما برای مقابله با اهداف شوم دولت های استکباری نیاز به قدرت، شور و شعوری بیشتر داریم و ایستادگی ما تا کنون نشان دهنده‌ی آن است که ما به شعارهایمان پایبندیم و برای تحقق آنها تلاش می کنیم و ثمره این پایبندی پررنگ تر شدن روزافزون جایگاه نظام و عدالت در جامعه ما می شود.
وی افزود: پیام ما به همه ی دنیا این است که ملت ایران برای استقرار، سرافرازی، اصول اساسی نظام با قدرت ایستادگی می کند و در این راه همه چیز خود را فدا می کند.

امام جمعه شهرستان انار ادامه داد : تلاش دانش آموزان ما این است که برای استقرار اصول اساسی نظام و دیدگاه استکبار ستیزی و همچنین سرافرازی شعار «استقلال ،آزادی و جمهوری اسلامی» پیشرو باشند و بتوانند خدمات ارزنده ای را برای ایران اسلامی انجام دهند.
وی تصریح کرد: طبق بیانات مقام معظم رهبری نیاز امروز جامعه دانش آموزانی هم تراز با نظام جمهوری اسلامی است.
حجت الاسلام منتظری درادامه اظهار کرد: دانش آموزی هم تراز انقلاب است که هم علم و هم مهارت های زندگی او در سطح اعلا باشد ومهارت های حرفه ای او در سطح قابل قبولی دیده شود.

وی خاطر نشان کرد: وظیفه دانش آموزان ما این است که خود را برای بدست گرفتن مدیریت های کشور با رعایت سه اصل مهارت های علمی حرفه ای و مهارت های زندگی آماده کنند و مدارس ما باید محلی برای آماده کردن دانش آموزان باشد.

لازم به ذکر در مراسم راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان دانش آموزان ، فرهنگیان ، مسئولان شهرستان و اقشار مختلف مردم حضورباشکوهی داشته و در پایان نیز قطعنامه پایانی قرائت و حاضران با شعار الله اکبر ، خامنه ای رهبر و مرگ برآمریکاه بندهای آن را تایید نمودند .

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی