جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Friday 26 April 2024

ماسک و محلول ضدعفونی کننده دست در داروخانه‌های انار کمیاب شد

به گزارش ” انارما ” ؛  با وجود اینکه شبکه بهداشت توزیع ماسک رایگان در مراکز بهداشت خبر داده، درخواست برای ماسک و محلول ضدعفونی کننده به حدی است که داروخانه داران ناچار به نصب اعلامیه نبود ماسک و مایع ضدعفونی شده‌اند.

به دنبال شیوع ویروس کرونا و هشدار های وزارت بهداشت برای جلوگیری از ابتلای به این بیماری، شهروندان‌اناری نیز در جهت رعایت نکات ایمنی اقدام به خریدن ماسک و محلول ضدعفونی کردند که به دنبال افزایش بی سابقه تقاضا ، اکنون‌ چندروزی است که ماسک در داروخانه های انار‌ کمیاب شده و مردم به سختی میتوانند محلول ضدعفونی تهیه کنند‌.

موضوع کمبود یا نایاب شدن ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی کننده موجب گلایه مردم شده است. اغلب شهروندان می پرسند که یعنی در کشور تا این میزان محدودیت تولید این محصولات وجود دارد؟ 

مسئولین نیز با توجه به بسته ماسک و محلول ضدعفونی کننده رایگان که برای هر خانواده در نظر گرفته شده و باید از طریق پایگاه‌های سلامت شهرستان در اختیار خانواده‌ها قرار بگیرد نیاز است در این خصوص هرچه سریعتر تهمیدات لازم‌اندیشیده و اقدام‌شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار

تبلیغات

تاریخچه

تصویر برگزیده

جشن بزرگ دختران روزه اولی در انار

به گزارش ” انارما ” ؛ عصر دیروز ۱۹فروردین ماه جشن شکرانه دختران روزه اولی همراه با برنامه های شاد و متنوع در مهدیه امامزاده محمدصالح(ع) انار با حضور جمعی از مسئولین و معلمان برگزار شد. این ...

یادداشت های خصوصی